خبرهای داغ:

سایت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود راه اندازی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از راه اندازي سایت اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به راه اندازی سایت اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود اظهار کرد: پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به نشانی http://www.shbso.ir راه اندازی شد.

محمد جلیلی افزود: این پایگاه اطلاع رسانی با هدف ایجاد ارتباط بین بسیج دانشجویی و دانشگاه ها و تبادل نظرات و ارتباط مسئولین قسمت های بسیج دانشجویی با دانشجویانو همچنین شرح وظایف بسیج دانشجویی و قسمت های متنوع صوتی و تصویری و همچنین موضوعات مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی و تحلیلی و همچنین پایگاه های بسیج زیر مجموعه بسیج دانشجویی شاهرود راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی تلاش شده تا نیازهای دانشجویان در زمینه های تحلیلی و سیاسی و همچنین برنامه های بسیج دانشجویی را در سریعترین زمان استفاده و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها نیز اخبار و. اطلاعات و برنامه های خود را برای عموم دانشجویان اطلاع رسانی نمایند.

در آیین رونمایی از سایت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود مسئولین حوزه ها و پایگاه های دانشجویی شهرستان و سپاه شاهرود حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها