هفته پاسدار در سپاه میانه گرامی داشته شد‎

خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت هفته پاسدار با حضور خانواده های کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تذکر بر اینکه خانواده پاسداران همچون خود آن ها باید الگوی رفتاری جامعه باشند، جنگ تمام عیار دشمن علیه فرهنگ اسلامی را یادآور شد و گفت: مراقب فرزندانتان بوده و در تربیت  آنها کوشا باشید چراکه فرزندان شما هم باید الگوی دیگر جوانان و نوجوانان باشند.
   
حجت الاسلام حسن امیرنژاد کم توقع بودن را یک شاخصه و ارزش برای خانواده های پاسداران عنوان کرد و افزود: صبر، استقامت، ایثار خانواده های پاسداران، آنان را در امر پاسداری از ارزش های انقلاب مصمم تر و موفق تر کرده است.
   
وی تلاش در تعالی مکتبی، معنوی و اعتقادی، حفظ شعائر اسلامی، اهمیت دادن به امورات فرهنگی و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، و حفظ روحیه و تدین انقلابی را از انتظارات اصلی رهبر فرزانه انقلاب از یک پاسدار برشمرد و گفت: خانواده  پاسداران همچون خودشان همیشه آماده و پا به رکاب اطاعت از فرامین رهبری بوده و این امر دشمن را مایوس و عصبانی می کند.
حجت الاسلام  امیرنژاد تاکید کرد: ما باید با اعمالمان و ساده  زیستی به اقتصاد مقاومتی کمک کنیم و با آگاهی سیاسی و روشن بین بودن،  هوشیارانه عمل کرده و در مقابل ترفندهای دشمن غفلت نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار