خبرهای داغ:
محمدی

باید مثل عمار و یاسر عمل کنیم

کد خبر: ۸۵۲۲۲۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حاج علی زاهدی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار با اشاره به نقش جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس در دوران کنونی، گفت: ما پیشکسوتان، جهاد را در زمان امام(ره) درک کردیم و موظفیم در میان نسل امروز مانند عمار و یاسر عمل کنیم، حواسمان به حرکاتمان باشد که چشم جوان امروزی به ما است، فعل ما نشان دهنده درک ما است.

وی نقش جانبازان در زندگی امروزی را سخت‌تر از دوران جنگ دانست و گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به مراتب در زمان کنونی وظیفه خطیرتر و مهمتری دارند.

زاهدی جنگ ایران و عراق را از نظر فیزیکی باعث رشد ملت دانست و اظهار کرد: ما به گفته مقام معظم رهبری در رابطه با امام(ره) پی بردیم؛ با وجود اینکه هزار و ۴۰۰ سال که از حضور امامان در اسلام می‌گذرد، کسی جز خمینی نبوده که تا مرز عصمت پیشروی کند.
وی ادامه داد: عصمت و بینش امام(ره) کشور ایران را از رتبه آخر به مقام اول رساند و ما علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشتیم موفق شدیم روی پای خودمان بایستیم و هر آزاده‌ای که امروز در این خاک نفس می‌کشد مدیون خون شهدا است و به واسطه همین خون‌ها ملت ایران همچنان پایدار و بیدار پشت سر ولایت فقیه قدم برمی‌دارد.
به گفته وی ابر قدرت‌های جهان از جمله آمریکا از زمان‌های گذشته تا به امروز از هر حربه‌ای برای نزدیک شدن به مرزهای ایران استفاده می‌کنند، از جنگ تحمیلی ایران و عراق گرفته تا حمله به افغانستان برای دستیابی به خاک ایران ولی به برکت خون شهدا آن‌ها هرچه کردند بالعکس اتفاق افتاد و تمامی توطئه‌ها به خودشان بازگشت.
حاج علی زاهدی با اشاره به اقدامات اخیر رخ داده در مناطق عربی مانند سوریه و لبنان و یمن اذعان داشت: اتفاقات منطقه باعث شد نشان دهیم به پشتوانه ملت، هیچ راهی برای مقابله با اسلام نیست. قبلاً جنگ ایران و عراق بود و حالا داعش را به پا کرده‌اند تا به نقشه‌های شوم خود برسند هرچند قدرت و پشتوانه داعش مانند صدام نیست ولی تمام هجمه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی که ایجاد کرده‌اند نشان دهنده این است که می‌خواهند بین شیعه و سنی جنگ بیاندازند.
وی با اتکا به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «هر حرفی که باعث تفرقه شود، حرف شیطان است»، اظهار داشت: دشمن ما ضعف داخلی است. خداوند به شیعیان لطف کرده و پرچم اسلام را برافراشته، اگر ما بصیرت نداشته باشیم ماجرای کربلا تکرار می‌شود، صلح امام حسن(ع) تکرار می‌شود.
او همچنان با بیان این که هرکس بخواهد عزت شیعه را خدشه دار کند، حرف شیطان را پیروی کرده، گفت: ما داشتن این عزت را مدیون امام(ره) و شهدا هستیم، اگر حواس‌مان نباشد از داخل ضربه می‌خوریم. کندتر یا تندتر از ولایت فقیه حرکت کردن اشتباه است، ما باید همواره پشت سر ولایت فقیه در حرکت باشیم.

انتهای پیام/ 63042/
ارسال نظرات
آخرین اخبار