خبرهای داغ:
عضو شورای بسیج رسانه خراسان جنوبی:

شکست مفتضحانه عربستان در یمن، هیبت پوشالی آل سعود را درهم می شکند

عضو شورای بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: بدون شک دیری نخواهد گذشت که رسانه های کشورهای مسلمان خبر شکست مفتضحانه عربستان و شکسته شدن هیبت پوشالی آل سعود را برای جهانیان مخابره خواهند کرد و در این بین تنها رو سیاهی برای خاندان آل سعود می ماند.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

زینب رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به دلایل حمله عربستان سعودی به یمن اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی بر این نکته اتفاق نظر دارند که عربستان فریب خورده جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در منطقه است، به گونه ای که تمامی منافع سیاسی این جنگ، برای دنیای استکبار است.

وی آمریکا و اسرائیل را بانیان اصلی تحمیل جنگ بر علیه ملت یمن دانست و افزود: اوباما در دانشکده وست پوینت تاکید کرد که «به دلیل تنفر شدید مردم آمریکا از آغاز هرگونه جنگ "جدید"، خستگی مفرط ارتش آمریکا به دلیل مشکلات جدی اقتصادی، تغییر جنس و ماهیت تهدیدهای نوین» استراتژی مداخله مستقیم را کنار گذاشته است و به جای آن بر روی «مدیریت از راه دور، واگذار کردن حل مشکلات منطقه ای به بازیگران منطقه ای، تلاش برای نزدیک کردن عملیات های نظامی به عملیات های اطلاعات پایه و در نتیجه کوچک کردن ارتش، تشکیل ائتلاف های منطقه ای، اجتناب از مداخله مستقیم و استفاده جدی تر از ابزارهایی مانند تحریم ها و مجازات های چند جانبی» متمرکز شده است.

دبیر خبر خبرگزاری شبستان ادامه داد: مطالعه و دقت در سخنان اوباما در دانشکده نظامی وست پوینت نیویورک که در واقع اصلی ترین خطوط و راهبردهای آمریکا در سیاست خارجی اش را اعلام کرد و حمایت های مکرر آنها از اقدامات ننگین آل سعود در یمن، عنوان «جنگ نیابتی» تجاوز عربستان به یمن را تایید می کند.

عضو شورای بسیج رسانه استان یادآور شد: رژیم صهیونیستی که بیش از 60 سال است جنایات بی شماری را مرتکب شده و کودکان و خانواده های زیادی را یتیم و یا آواره کرده است، امروز چهره ای منفور در نزد مردم جهان دارد.

وی تصریح کرد: امروز آل سعود نیز همچون رژیم غاصب صهیونیستی زیر سکوت مرموزانه مجامع بین المللی اقدام به نسل کشی و کشتار ملت مظلوم و بی دفاع یمن می کند.

رمضانی با بیان اینکه بدون شک نفرت مردم جهان از این اقدام ننگین آل سعود(حمله به یک کشور مسلمان) روز به روز افزایش می یابد گفت: از آنجایی که اقدام نظامی در هیچ جای دنیا به نتیجه نمی رسد و همانطور که رژیم صهیونیستی در غزه و آمریکا در عراق و افغانستان با شکست روبرو شدند، به زودی آل سعود نیز شکست سنگینی از مردم مسلمان و آزادی خواه یمن تجربه می کند.

وی نتیجه این جنگ را خواری و شکست برای آل سعود دانست و افزود: مقام معظم رهبری خطاب به آل سعود می فرمایند " قدرت شما قطعا از صهیونیست‌ها بیشتر نیست و غزه به مراتب کوچکتر از یمن است، صهیونیست‌ها در غزه شکست خوردند شما هم مطمئنا در این کشور شکست خواهید خورد".

عضو شورای بسیج رسانه استان ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری در جایی دیگر با بیان اینکه "سعودی ها با تجاوز به یمن، خطا و اشتباه کردند و بدعت بدی در منطقه بنیان گذاشتند"، تاکید فرمودند "یقیناً سعودی‌ها در این مسأله خسارت و ضرر خواهند کرد و به هیچ وجه پیروز نخواهند شد".

وی خاطرنشان کرد: بدون شک دیری نخواهد گذشت که رسانه های کشورهای مسلمان خبر شکست مفتضحانه عربستان و شکسته شدن هیبت پوشالی آل سعود را برای جهانیان مخابره خواهند کرد و در این بین تنها رو سیاهی برای خاندان آل سعود می ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها