مدیر عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

عزت و اقتدار سپاه پاسداران نتیجه تاسی به امام حسین(ع) است

خبرگزاری بسیج: مدیر عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع کارکنان این ناحیه که به مناسبت روز پاسدار و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر امام حسین(ع) را مظهر شرافت، انسانیت، عدالت، و حریت نام برد و گفت: عزت، افتخار و رستگاری سپاه پاسداران نتیجه تبعیت از آن حضرت است.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیف اله نجفی افزود: پاسداران عاشق امام حسین(ع) هستند و در هرکاری به ایشان تاسی می کنند و در دوران دفاع مقدس آن را برای جهانیان ثابت کردند.

وی امام سوم شیعیان عالم را یگانه طاغوت شکن همیشه جاوید عنوان و بیان کرد: امام حسین(ع) با تمام هستی خویش و با تمام قوا وا نرژی برای اسلام قدم به میدان جهاد و شهادت گذاشت و همه را یکجا تقدیم اسلام و قرآن کرد.

نجفی وضعیت امروز را حساس تر از زمان جنگ دانست و تاکید کرد: دشمن در حال حاضر مسیرهای پنهانی را برای ضربه زدن انتخاب کرده است که ایجاد تفرقه و استحاله فرهنگی از عواملی است که دشمن با توسل به این دو مقوله سعی در براندازی حکومت های اسلامی است.

وی حکومت جهالت مدرنیته  بر دنیا را آفت بزرگ ملت ها خواند و ادامه داد: این نوع جهالت خیلی خطرناک تر از جهالت اول اسلام است فقر فکری و معنوی امروزه بسیار شدید است و شیطان بزرگ یعنی امریکا با استحاله فکری کشورهای اسلامی در بدست گرفتن افسار بعضی از کشورها موفق بوده است که باید هوشیار باشیم و با بصیرت و دورنگری حیل مختلف آن ها را به خودشان بازگردانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار