با معرفي تفرات برتر؛

پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي به كار خود پايان داد

خبرگزاري بسيج: عصر امروز پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي آذربايجان شرقي با معرفي نفرات برتر در سالن سينما ناجي تبريز (22 بهمن)، به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۵۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مدیرعامل سازمان فرهنگي هنری شهرداري تبريز در این آیین گفت: در سنت هاي ما تخم مرغ اعتبار براي حيات مجدد و رويش جديد است.

حسین آذرنيا با اشاره به استقبال مردم از اين جشنواره و درخواست هاي تلفني و ايميلي مبني بر برگزاري آن، تنها علت برگزاري جشنواره پنجم را همين استقبال مردم عنوان و بيان كرد: اگه ريشه اي به اين جشنواره نگاه شود حتي مي تواند سبب نزديكي ملت هايي بشود كه اين آئين را زنده نگه مي دارند.

وي با توجه به بخش اضافه شده در جشنواره امسال(كمبود آب)، خاطرنشان كرد: در هر برنامه اي كه در قالب فرهنگي باشد، اولويت سازمان شهرداري تبريز اين است كه اين پيام را به مردم برساند كه در مصرف آب صرفه جويي كنند.

آذرنيا با تاكيد به اينكه اين جشنواره يادآوري صرفه جويي درست در مصرف آب است، از همه سازمان هاي مرتبط با امور آب به خصوص شركت آب منطقه اي استان به علت تلاش هاي آن ها در رساندن آب سالم به در خانه هاي مردم قدرداني كرد.

 

ارسال نظرات