خبرهای داغ:
فرماندار کازرون گفت : وزن و جایگاه بسیج چه در بعد معنوی و چه در مسائل اجتماعی رفیع است و هر کشوری اهرم قدرتی برای خود تعریف کرده که در مواقع بحران نجات بخش است و بسیج اهرم قدرت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۴۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج اداری کارگری کازرون، در سالن جلسات فرمانداری با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

در ابتدا فرماندار کازرون با محوری خواندن نقش بسیج در جامعه گفت : وزن و جایگاه بسیج چه در بعد معنوی و چه در مسائل اجتماعی رفیع است و هر کشوری اهرم قدرتی برای خود تعریف کرده که در مواقع بحران نجات بخش است و بسیج اهرم قدرت جمهوری اسلامی است.

حوزه اداری کارگری

حمیدرضا گرامی با یاد آوری فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج 20 میلیونی برای مقابله با توطئه های دشمنان اظهارداشت: کسانی مطرح می کردند که مگر می شود همچین کاری انجام داد! اما دیدند که شد و با انتقال الگوی موفق بسیج به سوریه، عراق و یمن شاهد هستیم که ورق به نفع ملت های آزاده برگشت.

وی با مبنا دانستن فرهنگ، به سرعت بالای تحولات در جهان امروز اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج استراتژی نظام است و به همین دلیل نباید دچار غفلت شود، چون در اینصورت، دشمنان نظام نفوذ خواهند کرد و همانطور که امام(ره) فرمودند،" اگر فرهنگ ملتی از آن گرفته شود آن ملت بی هویت خواهد شد" لذا باید به فرهنگ غنی خود ببالیم و آن را حفظ کنیم.

نماینده دولت در شهرستان، منش بسیج را خالی از افراط و تفریط دانست و با تاکید بر الگو برداری از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: ما باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشیم و از خواست ایشان تخطی نکنیم چون اگر در اطاعت از ایشان جلو یا عقب بیفتیم در هر دو صورت از صف بسیج خارج شده ایم.

گرامی رسالت بسیج را فراجناحی برشمرد و بیان داشت: جریان ها می آیند و می روند اما رمز ماندگاری بسیج پیروی از ولایت مطلقه فقیه است و با در نظر داشتن همین وظیفه، بسیج باید به دور از نفی یا اثبات افراد و گروه ها، در انتخابات پیش رو به بصیرت افزایی بپردازد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صاحبان قدرت و ثروت برای انتخابات پایان سال اظهارداشت: متاسفانه فردی را سراغ داریم که گفته است 15 میلیارد تومان برای انتخابات کنار گذاشته ام! مگر می شود فردی با اینچنین هزینه ای به دنبال خدمت باشد؟! امثال این افراد در صورت به قدرت رسیدن، به فکر برگشت منابع هزینه شده در دوران مسئولیتشان خواهند بود.

فرماندار کازرون به متوصل شدن صاحبان ثروت و قدرت به هر ابزاری برای جلوگیری از حسابرسی به اعمالشان اشاره کرد و گفت: این افراد با تهدید و تطمیع قصد از جریان انداختن رسیدگی به تخلفاتشان دارند که شما بسیجیان باید با چشم باز در ادارات و نهادها از بروز چنین حوادثی ممانعت کنید تا رضایت مردم جلب شود.

این مقام مسئول با سنگین دانستن وظایف بسیج ادارای کارگری، دفاع از حق مظلوم را اولویت این نهاد برشمرد و تاکید کرد: نباید اجازه داد نور چشمی ها از رانت استفاده کنند که امید مردم با شکل گرفتن فساد کمرنگ خواهد شد.

وی در پایان از مسئول سابق بسیج اداری کارگری با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.


در ادامه، جانشین ناحیه مقاومت کازرون با اشاره به تحولات منطقه،آشفتگی و نا امنی در کشورهای همسایه را برنامه ریزی استکبار جهانی دانست و تاکید کرد : آن ها بارها تلاش کردند که نا امنی را به کشور ما بکشانند اما توان دفاعی اطلاعاتی ما به حدی بود که پشیمان شدند.

حوزه اداری کارگری

سروان پاسدار حسن کریمی به جنایات قلدر مابانه رژیم صهیونیستی در کشورها اشاره کرد و گفت: شما می بینید هواپیماهای اسرائیلی با وقاحت تمام به هر کشوری که خواسته اند تجاوز کرده اند، اما آیا در مورد ما هم همینطور است؟!

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "دوران بزن و دررو تمام شده است" اشاره و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که زمان هدف قرار دادن نیروهای حزب الله لبنان در سوریه، اطلاع نداشته است که یک سردار ایرانی در خودرو حضور دارد، و به نوعی سعی در عذرخواهی غیر مستقیم داشت، اما در مقابل تجاوزی که در یک کشور ثانی شده بود، در خاک فلسطین اشغالی در مقابل چشمانشان 9 دستگاه خودروی نظامی کاملا منهدم شد و حداقل 17 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و اسرائیل نه تنها در پی پاسخ بر نیامد بلکه تلویحا از ایران خواست (خواهش کرد) که عملیات تلافی جویانه دیگری انجام ندهد.

کریمی در خصوص مداکرات هسته ای گفت: زمانی کشورهای 1+5 حاضر نبودند کوچکترین حقی در فناوری هسته ای برای ما قائل شوند اما امروز به قدرت بالای جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف پی برده اند و همین مسئله موجب شد تا میز مذاکرات را برای گفت و گو انتخاب کنند و البته باید بدانند، این ما نیستیم که به مذاکرات احتیاج داریم بلکه آنها هستند که در باتلاق گیر کرده اند و توان حل بحران هایی که خودشان به وجود آوردند را ندارند.

وی در ادامه تفکر بسیجی را علت دست آوردهای بزرگ حاصل شده دانست و خاطر نشان کرد: امام(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) به ما یاد دادند که با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، رسیدن به هر قله ای امکان پذیر است و شما بسیجیان وظیفه دارید همین روحیه را در ادارات و نهادهای خود ترویج دهید.

کریمی در پایان از زحمات سرگرد پاسدار حبیب کهن تشکر کرد و اظهار داشت: انشاء الله در ستاد ناحیه مقاومت از وجود ایشان کمال استفاده خواهد شد، و برادر خیرجوی که عهده دار مسئولیت حوزه اداری کارگری خواهند شد، از یادگاران جهاد وشهادت هستند که تجربیات ارزنده ای در بخش های مختلف سپاه دارند، و امیدوارم شما بسیجیان همانطور که با برادر کهن همکاری داشتید، با ایشان نیز تعامل خوبی داشته باشید.

حوزه اداری کارگری

سرگرد پاسدار حبیب کهن در سخنانی کوتاه از تمامی کسانی که در مدت حضور در حوزه اداری با وی همکاری کردند، قدر دانی کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله در حوزه اداری گفت: روزی که قرار بود برای مسئولیت حوزه معرفی شوم، رضایت نداشتم که در این جایگاه ایفای نقش کنم، اما امروز، دل کندن از اینجا برایم سخت است، چون دوستان بسیار خوبی پیدا کردم و امیدوارم این ارتباط در آینده برقرار باشد.

حوزه اداری کارگری

سرگرد پاسدار خیرجوی ضمن تشکر از زحمات برادر کهن، امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع را از وظایف ویژه بسیج ادارات خواند و گفت: علاوه بر وظایف تعریف شده سازمانی باید این دو شعار را سرلوحه کار خویش قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف مد نظر برسیم.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی، از زحمات بردار پاسدار حبیب کهن تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی حوزه اداری کارگری تقدیم برادر پاسدار خیرجوی شد.

حوزه اداری کارگرییرنئرمز ماندگاری بسیج در پیروی از ولایت فقیه / با تفکر بسیجی دسترسی به هر قله ای امکان پذیر استحوزه اداری کارگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها