خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

مدیران با روحیه بسیجی در مشکلات جامعه مشارکت داشته باشند

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: مدیران و مسئولان با نگاه و روحیه بسیجی در خلاء های فرهنگی جامعه مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
یعقوبعلی نظری صبح امروز در جمع مدیران ادارات کل با تقدیر از توجه به برنامه های بسیج، برگزاری اینگونه جلسات را هم افزایی و تبادل نظر دانست و اظهار داشت: باید درمسیری در دوران مسئولیتمان حرکت کنیم که بعد از اتمام مسئولیت گرفتار خودمان نباشیم و نباید نگاه اینطرف میز مدیریتمان با آن طرف میز متفاوت باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید موضوعات مبتلابه عمومی رامشخص کنیم، افزود: مشکلات عمومی و فرهنگی ممکن است در اثر کارکرد نادرست یا کار نکردن ما در این حوزه بوجود آمده باشد که باید در جهت رفع آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به شعار سال جاری از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) گفت: باید بر این اساس نگاهمان مشترک باشد و اگر ما مدیران نتوانیم  همدل و همزبان باشیم چگونه میتوانیم این را در بین اقشار مختلف مردم بوجود آوریم البته که  همه ما نیازمند خودسازی هستیم.

نظری با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی مدیریت متفاوت از سایر نظام های دیگر است، عنوان کرد: نظام اسلامی یک بستر تربیتی در تمام بخشها است پس باید مدیران مراقب و مواظب هم مجموعه سازمان و هم کارکرد افراد باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه امروز بحث تاکتیک و راهبرد نیست، گفت: امروز بحث تحول اندیشه ها است و مشکل استکبار جهانی و آمریکا هم همین موضوع است.

وی با بیان اینکه رویکرد جامعه سازی و رویکرد فرهنگی در جامعه ما یکی است، افزود: همه مسئولان در جامعه سازی وظیفه دارند  و خلاءهایی در جامعه ما وجود دارد که باید فارغ از ضوابط دست و پاگیر باروحیه و نگاه بسیجی مشارکت کنیم تا بهره مندی لازم را داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها