خبرهای داغ:
شاه امیریان
برگزاری آیین تحلیف اعضای شورای عالی بسیج رسانه فارس؛
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به فعالیت‌هایی انجام شده در سه سال گذشته از تأسیس این قشر از بسیج، گفت: در برنامه‌های سازمان در سال 94، علاوه بر معرفی و مانور حضور، مسئله‌محوری و اقدامات عملی نیز در کنار گفتمان اضافه و برجسته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۲۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
به گزاش خبرگزاری بسیج از فارس، میلاد امیری‌نژاد در اولین شورای عالی بسیج رسانه استان فارس با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای ناکارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان، اصحاب رسانه و قلم می‌توانند با حضور حداکثری افتخارآفرینی کنند و اسباب ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان را فراهم آوردند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سه کانون در شهرستان‌های شیراز، لارستان و کازرون و نیز انجمن عکاسان خبری و وبلاگ‌نویسان در کانون‌های زیرمجموعه، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی داعیه کار برای رسانه و اصحاب آن دارند اما آنچه سبب تمایز بسیج رسانه از دیگر مجموعه‌ها می‌شود، مستقل بودن از جریان‌ها و گروه‌ها است چرا که بسیج مختص کسانی است که دغدغه انقلاب و تفکر انقلابی دارند.

امیری‌نژاد با اشاره به ترکیب شورای عالی بسیج رسانه استان فارس، گفت: در ترکیب اعضا، همه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب شامل روزنامه‌، هفته‌نامه، ماهنامه و گاهنامه‌های استان و سرپرستی روزنامه‌های کشوری و نمایندگان رسانه‌های مجازی شامل خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های تحلیلی – خبری و نماینده رسانه‌های شهرستان‌ها نیز حضور دارند. البته این اعضا قابل تغییر و افزایش خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج رسانه استان فارس در سال 94، خاطرنشان کرد: در سال جاری علاوه بر ارتقای فعالیت سه کانون قبلی، کانون‌های جدید بسیج رسانه در تعدادی دیگر از شهرستان‌های استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

امیری‌نژاد با تأکید بر اجرای برنامه‌های تخصصی در کانون‌های بسیج رسانه، از راه‌اندازی اولین کتابخانه تخصصی رسانه فارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در برنامه‌های پیش بینی شده سال 94 سازمان بسیج رسانه استان فارس، سه نمایشگاه عکس نیز از سوی انجمن عکاسان خبری برگزار می‌شود. امیدواریم که خروجی این نمایشگاه با چاپ کتاب عکس از سوی سازمان بسیج رسانه استان در کل کشور ارائه و ماندگار شود.

وی از آموزش کاربردی خبرنگاران بسیجی خبر داد که با هماهنگی صورت گرفته با مراکز دانشگاهی با اعطای مدرک معتبر همراه خواهد بود و تصریح کرد: سال 94 در کنار گفتمان، اقدامات عملی مؤثری نیز صورت خواهد گرفت.

برگزاری دو جشنواره رسانه فجر و جشنواره دفاع مقدس که برای اولین مرتبه در سطح کشور برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های برجسته‌ای بود که امیری‌نژاد به انها اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس همچنین از برگزاری اردوهای سیاحتی – زیارتی، بازدید از خانواده‌های شهدا و برگزاری اردو برای اصحاب رسانه جهت بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان به‌ عنوان دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سازمان متبوعش در سال 94 یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس در پایان اولین جلسه شورای عالی این سازمان، آیین تحلیف اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان فارس نیز برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها