خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده گفت: هفته هفته عقیدتی است و نشان آن استاد فرزانه شهید ایت الله مطهری است که نماد و الگوی جامع و بسیار ارزشمندی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۹۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی زاده ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس در ایین بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج که به میزبانی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد بیان داشت: هفته هفته عقیدتی است و نشان آن استاد فرزانه شهید ایت الله مطهری است که نماد و الگوی جامع و بسیار ارزشمندی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون در اختیار داشتن امکانات و ابزار به تکلیف خود عمل کرد و وظیفه ما در شرایط کنونی نیز حرکت در مسیر اندیشه شهید مطهری است.

ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارس اضافه کرد: معتقدیم نهادهای فرهنگی و تبلیغی در بحث تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ و تفکر شهید مطهری به مردم به ویژه جوانان کوتاهی کردیم به طوری که امروز بسیاری از کتب غربی در دانشگاه های ما تدریس می شود اما از این داشته های معنوی استفاده مناسب نشده است.

وی افزود: تمام تلاش دشمن تخریب باورهای دینی و اعتقادی در جامعه ماست،ایا در مقابل وضعیتی که در جامعه مشاهده می کنیم، رواج بی دینی که از جمله این هجمه هاست همچون شهید مطهری استقامت داشته ایم؟! اما خوشبختانه بر این اساس کارهای خوب و ارزشمندی در مجموعه سپاه و بسیج برای مقابله با هجمه های دشمنان انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده اظهارداشت: شهید مطهری آثار فاخر و ارزشمندی در حوزه های مختلف دارد که این کتب منابع مناسبی برای الگوبرداری اقشار مختلف مردم از جمله جوانان در جامعه است که متاسفانه آثار این شهید بزرگوار در مهجوریت قرار گرفته و به آنها توجه نمی شود.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در پایان افزود: نظام اسلامی، هدفش تربیت اسلامی است، هدفمند و با برنامه، با احیای فطرت توحیدی بشر ، اگر این احیا فطرت توحیدی اتفاق افتد قطعا یک ملت در مرحله کمال قرار می گیرد که اجرا و ترویج این هدف مسئولیت ماست .


ارسال نظرات
پر بیننده ها