خبرهای داغ:
در برنامه‌ای ابتکاری بسیجیان شیرازی به زوج‌های جوان کارگر با اهدای گل و هدیه آغاز زندگی مشترکشان را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۹۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیجیان حوزه بسیج کارگری سپاه بقیةالله شیراز به‌مناسبت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری از کارگران فعال تعدادی از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های واقع در شهرک صنعتی شیراز با تقدیم هدایایی تجلیل کردند.

فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه بقیة‌الله شیراز در این آیین گفت: این برنامه با هدف تجلیل از کارگران به‌عنوان افسران جهاد اقتصادی انجام شد.

عبدالرضا زمانی اضافه کرد: کارگران و فعالان بخش تولید و صنعت، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و بسیج نیز به‌عنوان نهاد برخاسته از مردم وظیفه خود می‌داند از تلاش‌های مؤثر در زمینه ارتقای تولید ملی و رفع وابستگی به بیگانه قدردانی و مسائل و مشکلات جامعه کارگری را نیز پیگیری کند.

وی با اشاره به اهدای گل و هدیه توسط بسیجیان این حوزه به زوج‌های جوان گفت: این برنامه که با هدف فرهنگ‌سازی امر ازدواج آسان و ایجاد نشاط در جامعه برگزار شد با استقبال زوج‌های جوان همراه بود.

فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه بقیة‌الله شیراز در ادامه با اشاره به برگزاری 20 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیةالله شیراز و پایگاه‌های مقاومت این حوزه گفت: حضور جمعی از کارگران بسیجی فارس در برنامه دیدار کارگران با مقام معظم رهبری، برگزاری همایش بسیج کارگری با عنوان جهادگران عرصه کار و تولید و تجلیل از کارگران بسیجی، برگزاری جلسه حلقه‌های صالحین و میقات صالحین، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس (به همت پایگاه مقاومت شهید پارسایی‌فرد انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان) بخشی از برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد.

زمانی افزود: اهدای خون با حضور بسیجیان در پایگاه سازمان انتقال خون شیراز، عیادت از تعدادی از کارگران بیمار بستری در بیمارستان شهید رجایی شیراز و برپایی ایستگاه صلواتی در شهرک صنعتی شیراز و همایش جهادگران عرصه کار و تولید (به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفر ناصری شرکت لاله‌پرور نیلگون فارس) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که انجام شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، حضور گسترده بسیجیان در آیین عبادی نماز جمعه، برگزاری جشن میلاد حضرت امام علی (ع) و مراسم نمادین اهدای شاخه گل به زوج‌های جوان، برگزاری برنامه‌های ورزشی و کوه‌پیمایی، فضاسازی و نصب برنوشته در سطح شهر و نیز محوطه کارخانه‌های و شهرک صنعتی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در پایان گفت: این برنامه‌ها به همت پایگاه‌های بسیج و حوزه بسیج کارگری و نیز تشکل‌های کارگری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها