خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/9

رهنمودهای امام خامنه ای فصل الخطاب بسیجیان در ارتقای بینش معنوی و سیاسی آنان است

مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه زیرکوه گفت: مربيان و هاديان سياسي با فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای امام خامنه ای(حفظه الله) نقش موثري در ارتقاء آگاهي، بينش و بصيرت سياسي در بين بسيجيان دارند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

کاظم حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: امروزه يكي از مباحث مهم در جامعه مبحث معنويت و داشتن روحيه معنوي و همچنين ضرورت خود سازي در بين افراد و به طور خاص بسيجيان مي باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: مجموعه عقيدتي سياسي در بسيج با سازماندهي مربيان و هاديان بسيجي و برگزاري كلاس هاي اخلاقي، قرآني، و دوره هاي آموزشي از قبيل دوره تربيت و تعالي كشوري، ناحيه اي و نشست هاي بصيرتي و چاپ وتوزيع نشريه هاي اخلاقي، اعتقادي در بين بسيجيان به اين امر مهم كمك می کند تا بسيجيان بتوانند درك درستي از مسائل پيراموني داشته و در همه عرصه ها پشتيبان امر ولايت و رهبري باشند.

وی نقش هاديان و مربيان عقيدتي سياسي در افزايش معنويت و بصيرت سياسي را مهم دانست و عنوان کرد: مربيان و هاديان سياسي با فصل الخطاب قرار دادن سخنان امام خامنه ای مي توانند نقش موثري در ارتقاء آگاهي، بينش و بصيرت سياسي در بين بسيجيان داشته باشند.

وی از جمله فعاليت هاي هاديان و مربيان عقيدتي سياسي برگزاري دوره هاي آموزشي، نشست هاي سياسي عنوان کرد و گفت: برگزاري كلاس ها و گردهمايي هاي سياسي در بين بسيجیان می باشد. 

کمبود مربی عقیدتی سیاسی و روحانی از مشکلات شهرستان زیرکوه است

مسئول عقیدتی سیاسی با اشاره به مشكلات امروز بسيجيان نسبت به مباحث عقیدتی و هجمه های فرهنگی اعتقادی دشمن و وظیفه عقيدتي سياسي در این خصوص تاکید کرد:

از جمله مشكلاتي كه دامنگير اين شهرستان و به طور كلي شهرستان هاي كوچك مي باشد كمبود هادي و مربي عقيدتي سياسي و عالم با توجه به نبود امكانات در روستاها است.

وی ادامه داد: وجود عالم در روستاها و حتي مراكز شهر مي تواند در زمينه معنويت افزايي در بين افراد كمك كنند.

حسینی یادآورشد: وظيفه ما در اين زمينه شناسايي و جذب افراد توانمند و با ايمان از بين بسيجيان و آموزش و بكارگيري براي ارتقاء آگاهي و معنويت افزايي در بين بسيجیان مي باشد.

 وی با اشاره به برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي در ناحيه زيركوه گفت: دوازدهم ارديبهشت سال 1394 مصادف با سي ششمين سالگرد شهادت استاد علامه مرتضي مطهري، فرصتي است براي ترويج انديشه اسلامي و معرفي بزرگان علم و انديشه و توجه به حوزه هاي معرفتي، اعتقادي و سياسي و همچنين تجليل از تلاش و جهاد علمي خدمتگزاران عرصه تعليم و تربيت كه به عنوان هفته عقيدتي سياسي و معلم در بسيج نامگذاري شده است.

وی ادامه داد: ازجمله برنامه هاي ناحيه زيركوه در اين هفته با توجه به همزماني اين هفته با ولادت با سعادت حضرت علي (ع)، برگزاري جلسات محوري به همين مناسبت در سطح شهرستان و بخش ها، ديدار با ائمه جمعه شهرستان، تجليل از معلمان، هاديان و مربيان عقيدتي سياسي سپاه و بسيج اجراي زنگ سپاس در سطح مدارس شهرستان مي توان اشاره کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه برگزاری جلسات و نشست هاي سياسي و بصيرتي در بين بسيجيان، برگزاري جلسات صالحين با موضوع خاص روز شمار هفته، تجليل از خانواده معظم شهدا و ايثارگران، حضور در نماز عبادي سياسي جمعه و اجرای مسابقات ورزشي در بين بسيجيان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها