خبرهای داغ:
صبح امروز؛

نخستین شورای همفکری خواهران بسیج رسانه استان قم تشکیل شد

نخستین جلسه شورای همفکری خواهران بسیج رسانه استان قم با حضور سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۶۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم نخستین جلسه شورای همفکری خواهران بسیج رسانه استان قم صبح امروز در ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی و با حضور جمعی از بسیجیان فعال در عرصه رسانه برگزار شد.

سیدمحمدمهدی موسوی، سرپرست سازمان بسیج و رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این جلسه با بیان اینکه به تدریج بسیج‌های تخصصی مانند بسیج فرهنگیان، دانش‌آموزی، صدا و سیما و.... راه‌اندازی شده است گفت: در دو تا سه سال اخیر بسیج رسانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شورا به همفکری می‌پردازد و نظر و ایده در این شورا مطرح می‌شود، بسیج و رسانه آخرین رده‌ای بود که در سپاه ایجاد شد و تشکیل این رده به دلیل اهمیت رسانه‌ها است.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی به امضای سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، فاطمه عسکری به عنوان مسئول شورای همفکری خواهران سازمان بسیج رسانه استان قم منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بتوانید با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هر چه بیشتر بستر حضور سازمان یافته خواهران فرهیخته رسانه‌ای را در بسیج فراهم کرده و آنها را در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری کنید و در زمینه پویایی و اثرگذاری هر چه بیشتر این شورا در انسجام‌بخشی به فعالیت‌های خواهران فعال در رسانه‌های استان انتظارات را به طور مطلوب پیگیری و برآورده کنید.



ارسال نظرات