خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه کلیبر:

شعار امسال، شعاري عملياتي/انسان تنها زیر پرچم ولایت به کمال می رسد

خبرگزاري بسيج: نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در نشست بصیرتی کارکنان این سپاه، در تبیین شعار سال، گفت: شعار امسال، شعاري عملیاتی در راستای اجرایی کردن شعار سال های پيش است.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام امیر شکوریان افزود: اگر همدلی و همزبانی بین مردم و دولت اتفاق نیفتد رسیدن به اهدافی همچون اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و فرهنگ اصیل امکانپذیر نخواهد بود مگر اینکه زیر پرچم ولایت و رهبری بوده و پا به پای ولایت حرکت کنیم.

وي در خصوص فلسفه نامگذاری شعار امسال، اظهار داشت: وقوع رخدادها و چالش های سال جاری از جمله توافق هسته ای، انتخابات آینده مجلس خبرگان و نمایندگان شورای اسلامی و تحولات منطقه ای و عبور از شرایط دشوار اقتصادی، علت نامگذاری از طرف رهبر فرزانه انقلاب می تواند باشد.

حجت الاسلام شکوریان ادامه داد: همدلی و همزبانی به معنای تساهل و تسامح و تسویه حساب حزبی و شخصی نیست بلکه بايد با یکدلی و وحدت تلاش کنیم مشکلات کشور رفع شود.

وي در سخنان پاياني خود با تبریک فرا رسیدن ماه رجب الحرام ، اين ماه را ماه نیایش و موسم دعا خواند و با اشاره به آیات و روایات، در فضیلت ماه رجب بیان کرد: این ماه، ماه رحمت الهی بر بندگان است و هرکس به اندازه معرفت خویش از این ماه بهره می برد.

ارسال نظرات