مسئول نهاد رهبری در دانشگاه مراغه:

ترویج فرهنگ فاطمی بهترین راهکار مقابله با هجمه فرهنگی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نهاد رهبری دانشگاه مراغه در همایش بزرگداشت مقام زن این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ و سیره حضرت زهرا(س) بهترین راهکار برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جلیلی افزود: سبک زندگی فاطمی به عنوان الگویی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه امروزی می تواند زمینه ساز مقابله بنیادین با هجمه فرهنگی و رسانه ای نظام سلطه برای تضعیف بنیان خانواده ها باشد.
وی اظهار کرد: نظام سلطه و غرب با استفاده از ابزارهایی چون شبکه های ماهواره ای و رسانه ای و برنامه های ضدفرهنگی به دنبال ایجاد استحاله فرهنگی و ضربه زدن به نهاد مقدس خانواده در جوامع اسلامی هستند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه مراغه بیان کرد: تبیین سیره و سبک زندگی ائمه اطهار در زندگی امروزی، جایگزین مناسبی برای فرهنگ غلط و منحط غربی در جامعه اسلامی کشورمان بوده و باید مورد توجه مسئولان و متولیان فرهنگی قرار گیرد.
حجت الاسلام جلیلی اضافه کرد: بانوان به عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی و جامعه اسلامی با تکیه بر سبک زندگی فاطمی و اسلامی می توانند نقش بی بدیلی در راه اعتلای فرهنگی و اجتماعی در عصر حاضر ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار