خبرهای داغ:
شاه امیریان
سرهنگ کوشکی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه فارس گفت:‌ سال گذشته با ۴۲ میلیارد تومان موفق به ایجاد هشت هزار فرصت شغلی در استان فارس شدیم.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید کوشکی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، در دیدار فرمانده سپاه فجر این استان با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به نامگذاری سال گفت: اکنون مسیر حرکت مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سپاه هم مسئله محور یعنی شناخت مسائل و هم حرف محور است، به قرارگاه‌های فعال در نهاد اشاره کرد و افزود:‌  یکی از قرارگاه‌های سپاه فجر فارس، قرارگاه جهاد فرهنگی است که جلسات آن به‌صورت هفتگی تشکیل شده و در آن به موضوعات فرهنگی رسیدگی می‌شود که 11 شورا زیر مجموعه این قرارگاه قرار دارد.

کوشکی، قرارگاه جهاد اقتصادی را از دیگر قرارگاه‌های سپاه فجر فارس عنوان کرد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه‌ در حوزه‌هایی چون اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی است که سال گذشته با 42 میلیارد تومان، موفق به ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در استان فارس شدیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، قرارگاه‌‌های امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت‌افزایی را از دیگر قرارگاه‌های این سپاه برشمرد و افزود:‌ مطلبی که امسال مقام معظم رهبری مجدداً بر روی آن تأکید کردند، ایجاد روحیه امید، مقاومت و نشاط در جامعه است.

وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم تا محبت دشمن در دل مردم شکل بگیرد و مردم احساس کنند که آنان دوست ما هستند لذا صدا و سیما راحتر‌تر می‌تواند مروج این مسئله باشد.

کوشکی با یادآوری اینکه تمام قرارگاه‌های ما دبیر دارند، گفت: خود این قرارگاه می‌توانند ارتباط محکم و پایه‌ای با صدا و سیما داشته باشند و ما نیز آماده‌ایم تا در حد توان با ظرفیت‌های موجود خود در هر جایی که لازم باشد ورود پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها