خبرهای داغ:

کارگران نقش آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمتگزاری هستند

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه عاشورا در آستانه روز كارگر، کارگران را بدنه فعال بسیج و نقش آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمتگزاری دانست و گفت: امروز ما بیشتر از همه چیز به خودباوری، تلاش، نوآوری، ابتکار و خلاقیت نیازمندیم که کارگران بسیجی ما همه این نیازمندی‌ها را دارا هستند.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۳۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

غلام عسكر كريميان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: به طور حتم خودباوری و اعتماد به نفس و تکیه بر درون و باور کردن توانمندی‌ها و داشته‌های خودمان و بهره‌گیری مناسب از منابع انسانی و مادی کشور، آثار و برکات زيادي دارد که می‌توان از جمله آن ها به استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان اشاره كرد.

وي افزایش قدرت ملی، عزت و اقتدار کشور، مقابله با فقر و افزایش توان بازدارندگی را نيز از آثار استقلال اقتصادي خواند و ادامه داد: تولید ثروت مشروع و افزایش رفاه اجتماعی و مقابله با مفاسد و مشکلات اقتصادی هم از نتایج نگاه و تکیه به درون است.

كريميان با اشاره به فرهنگ مصرف گرايي در جامعه، اظهار داشت: متأسفانه فرهنگ مصرف‌گرایی و عملیات روانی دشمن و تبلیغات گسترده بیگانگان به خصوص از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، ما و جامعه ایران را دچار آسیب‌های فراوانی کرده که باید با عزم و اراده‌ ملی در مقابل آن ایستاد.

وي اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی را از مطالبات جدی رهبر فرزانه انقلاب عنوان و بيان كرد: این اصلاح صرفاً با حرف زدن اتفاق نمی‌افتد، کار فرهنگی مستمر و صبر و بردباری، برنامه‌ریزی و سازماندهی، اجرای درست و نظارت دقیق لازم است تا این مهم روی دهد.

اين مقام مسئول با توجه به جنگ نرم دشمنان عليه نظام اسلامي، خاطرنشان كرد: روحیه جهادی و عمل انقلابی، ایثار و شهادت طلبی، مختص زمان جنگ نیستند و شاید در موقعیت کنونی کشور ما بیشتر از دوران دفاع مقدس به اين ويژگي ها نیازمندیم چراكه هجمه‌های سنگین فرهنگی و اقتصادی دشمن اگر مقابله نشود، ضرر و آسیبش بیشتر از خسارت‌های جنگ خواهد بود.

وي تاكيد كرد: ما امروز باید خودمان را در میدان نبرد با دشمنان بدانیم و با روحیه بسیجی و تلاش و ایثار همچون دفاع مقدس بر دشمن غلبه كنيم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سخني از پيامبر اكرم(ص) كه مزد کارگر را پیش از اینکه عرقش خشک شود بايد پرداخت كرد، از مسئولان و كارفرمايان خواست به گونه اي عمل كنند که زندگی و معیشت کارگران تأمین شود.

وي با بيان اينكه ما در صف كارگران هستيم، تصريح كرد: هرچند با مشکلات کارفرمایان آشنایی دارم ولي در خیلی از زمان ها در حق کارگران کم لطفی می‌شود كه باید این شیوه و روش اصلاح شود.

ارسال نظرات