خبرهای داغ:
اسماعیلی گفت: مسئولین بجای اینکه دغدغه شان سرکار آمدن بعضی ها بدون مجوز شورای تامین است باید به فکر احیای کارخانجات و کارگاه های تولیدی در استان باشند.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۹۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه ستاد هفته کار و کارگر در محل خانه کارگر استان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر اسماعیلی مسئول بسیج کارگری استان، علی راستگو دبیر خانه کارگر و عضو شورای شهر، مویدی رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار و مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

دکتر اسماعیلی در این جلسه گفت: توجه به کارگران حاشیه نشین و روستا نشین در فارس باید جزء اولویت های کاری همه سازمان ها قرار بگیرد چراکه زحمت کش ترین و مظلوم ترین قشر جامعه کارگرانند اما متاسفانه این قشر از همه چیز محرومند.

رئیس بسیج کارگری فارس با تاکید بر اینکه باید دست مافیای کالا در این استان قطع شود گفت: در شرایطی که می توان مرغ را کیلویی 6هزار تومان به مردم فروخت مافیای کالا باعث شده این قیمت به هر کیلو 9هزار تومان در بوفه هایی خاص برسد.

وی تصریح کرد: مسئولان به جای آنکه هم و غم خود را صرف این کنند که فلان مدیر کل به فارس بیاید باید تلاش خود را معطوف به حل مشکلات کارخانجات نمایند. مدیران به طور شفاف بگویند این همه مسئول به شیراز آمد کدام کارخانه مشکلش حل شد.

رئیس بسیج کارگری استان فارس هم چنین گفت: مسئولین بجای اینکه دغدغه شان سرکار آمدن بعضی ها بدون مجوز شورای تامین است باید به فکر احیای کارخانجات و کارگاه های تولیدی در استان باشند.

وی در آخر از اجرای بیش از 550 برنامه توسط بسیج کارگری در کل استان خبر داد و گفت: آماده ایم تا با حداکثر توان هفته کار و کارگر را به نحو احسنت برگزار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها