خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در پارک ها گام اساسی است

خبرگزاری بسیج: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: شهرداري تبریز ضمن توجه جدي به ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در ميان كاركنان و پرسنل در سال 94، نسبت به برنامه ريزي راهبردي در فضاهاي عمومي شهري به خصوص پارك ها و مساجد در راستاي اشاعه فرهنگ غني و اصيل اسلامي- ايراني قدم بر می دارد.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۳۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، با اشاره به کسب مقام برتر شهرداری تبریز در امر توسعه فرهنگ عفاف وحجاب در سال 93، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که باید در عصر حاضر و با وجود هجمه فرهنگی متعدد از سوی دشمنان اسلام به آن بپردازیم عفافو حجاب است.

حمیدی با اشاره به اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و اهمیت آن در دین مبین اسلام افزود: برگزاری کلاس ها، نشست و همایش ها ابزاری برای رسیدن به فرهنگ عفاف و حجاب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با قدردانی از بانوان شاغل شهرداری دارای حجاب برتر، تمهیدات فرهنگی برایافزایش انگیزه بانوان شاغل شهرداری برای رسیدگی به خانواده و فرزندان خود و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج را از برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری تبریز در بحث ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در بین پرسنل عنوان کرد.

وی ادامه داد: تلاش ما انجام اقدامات درون سازمانی است تا این فرهنگ در مجموعه شهرداری و در بین کارکنان آن نهادینه شود که این نیز از طریق آموزش و روشنگری محقق می شود.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه خواستار توجه جدي متولیان امر در فراهم ساختن بيش از پيش زمينه هاي معنوي در مجموعه هاي اداري و فضاهاي شهری و نمایان ساختن جلوه های زیبا در موضوع عفاف در فرهنگ عمومی جامعه شده و افزود: ضرورت دارد همه دستگاه ها اجرایی به خصوص دستگاه های فرهنگی تلاش بیشتری برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کنند.

ارسال نظرات