خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم مطرح کرد

آغاز به کار 600 کارگاه اقتصادی با همکاری بسیج در قم

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: در سال گذشته بیش از 600 کارگاه اقتصادی با همکاری بسیج در استان قم آغاز به کار کرده است و در سال جدید نیز از داوطلبانی که برای ورود به عرصه تولید برخی اقلام آمادگی لازم دارند حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی در گفت‌‌وگوبا خبرنگاران عمل به ارکان اقتصاد مقاومتی را برترین راهکار برای برون رفت از مشکلات کلان اقتصادی کشور دانست و ابراز کرد: بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت غذایی برای تولید 12 محصول تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته تا تولید برخی از اقلام غذایی در داخل هر استان افزایش پیدا کرده و اقتصاد خانوارها به سمت مطلوب‌تری سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی در بیان ارکان اقتصاد مقاومتی به وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه اسلامی توجه کرده‌اند مطرح کرد: برای اینکه بتوانیم قدرت خرید آحاد جامعه اسلامی و رضایت آن‌ها از وضعیت اقتصادی کشور را افزایش دهیم باید به این ارکان توجه داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: پرورش ماهی، زنبور عسل، کشت گیاهان دارویی، شیلات و تولید کود کمپوست بخشی از عرصه‌هایی است که بسیج برای تولیدکنندگان این عرصه‌ها تسهیلات ویژه در نظر گرفته و امیدواریم با همکاری بانک مهر اقتصاد و سازمان جهاد کشاورزی استان قم بتوانیم گام‌های بلندتری در این عرصه برداریم.

وی با تاکید بر اینکه رده‌های مختلف بسیج در استان قم برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات برنامه‌ریزی شده‌ای انجام داده‌اند عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 600 کارگاه اقتصادی با همکاری بسیج در استان قم آغاز به کار کرده است و در سال جدید نیز از داوطلبانی که برای ورود به این عرصه‌ها آمادگی لازم را دارند حمایت می‌کنیم.



ارسال نظرات