خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج استان قم:

دولتمردان مردم را به طور دقیق از جزئیات توافق لوزان آگاه کنند

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: امید است دولتمردان مردم را محرم اسرار خود دانسته و دقیق و شفاف و به موقع ما را از جزئیات این توافق با خبر سازند.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۵۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی گفت: شکاف بین مردم و دولتمردان یکی از مهمترین محورهایی است که دشمنان به آن دل بسته‌اند.

عضو هیأت امنای موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: دشمنان دو هدف را پیگیری می‌کنند؛نخست به دنبال فاصله گرفتن مسؤولان با نگاه و اهداف راهبردی رهبر معظم انقلاب و دوم در پی فاصله بین مردم و حاکمیت هستند و در صورتی که احساس کنند در یکی از دو موضع مذکور پیروز شده‌اند با جدیت بیشتری در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران وارد عمل خواهند شد.

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: در زمان حال جمهوری اسلامی، ملت و دولت همزبان و همدل در یک سو قرار دارد و دشمنان این نظام در سوی دیگر؛ افرادی که موقعیت شناسند می‌دانند که با وجود تمام انتقادات وارده به دولت در زمان حال باید دولتمردان را در پیگیری مسائل هسته‌ای کمک کرد تا بتواند در مقابل دشمن قلدر روبرو پیروز باشد.

وی در تبیین سخنان خود گفت: دولت اعم از مقننه٬ مجریه و قضائیه است و حتی یک سائیدگی بین نگاه های این‌ها دشمن را امیدوارمی کندو تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب این دشمنان را مأیوس٬ خار و ذلیل خواهد کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج  استان قم ابراز داشت: دولت فعلی با کسب آرای مردم مشروعیت خود را به دست آورد ولی از آن طرف هم شکی نیست که تعداد زیادی از مردم ایران به این دولت رأی نداده اند؛ نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت به ما این نکته را یادآور می‌شود که مردم از هر گروه و دسته‌ای حتی اگر به این دولت رأی نداده‌اند باید همدل و همزبان با آن مسیر تعالی را بپیمایند.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: لازم به تذکر است دولتمردان ما باید بدانند که برای ما جای تعجب دارد که نمایندگان صادق و راستگوی ما مردم ایران را در جریان مسائل هسته‌ای نمی‌گذارند اما کشورهای اروپایی همه را در جریان ریز مسائل قرار داده‌اند؛ امید است دولتمردان مردم را محرم اسرار خود دانسته و دقیق و شفاف و به موقع ما را از جزئیات این توافق با خبر سازند.

وی با اشاره به مسائل هسته‌ای گفت: مشخص است که ادعای دولت در مورد پیروزی در تمام عرصه‌ها به طور کامل کذب خواهد بود و هیچ وقت چنین ادعایی نشده است؛ در این باره باید انتظارات خود را بدین گونه مطرح کنیم که در مسائل مختلف مردم حق دارند در جریان مسائل قرار گیرند و از طرفی توقع توفیقات کامل در تمام مسائل را ندارند و در صورت شکست در هر مسأله‌ای تلاش کردیم و نتوانستیم بهتر است از اینکه مردم در جریان شکست قرار نگیرند.

عضو هیأت امنای موسسه روایت سیره شهدا در پایان گفت: نقد دولت باید به صورت منصفانه مطرح شود زیرا کشور در شرایطبحرانی به سر می‌برد؛ مسؤولان و دولتمردان باید به درون توجه خاص داشته باشند و با استفاده از توانمندی‌های درون نظام سعی در برطرف کردن ضعف‌های به وجود آمده داشته باشند؛ ولی باید از سیاه نمایی یا انتقادی که بوی سیاه نماییدهد پرهیز شود.



ارسال نظرات