خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

همدلی و همزبانی ملت و دولت مهم ترین مولفه برای رسیدن به قدرت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: همدلی و همزبانی ملت و دولت مهم ترین مولفه برای رسیدن به قدرت و تعالی و پیشرفت است.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۷۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، با بیان اینکه شعار سال 94 از سوی مقام معظم رهبری بسیار دقیق و بر اساس مباحث داخلی و جهانی تعیین شده است اظهارداشت: همدلی و همزبانی ملت و دولت مهم ترین مولفه برای رسیدن به قدرت و پیشرفت های اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری از چند سال قبل موضوع پیشرفت و عدالت را مطرح کردند و فرمودند پیشرفت مورد نظر باید بر پایه عدالت شکل بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: چند سالی است که رهبری بر شعارهای اقتصادی تکیه کردند و وجدان کاری و اقتصاد مقاومتی را به دنبال پیشرفت و عدالت و برای تکمیل آن عنوان کردند و فرمودند برای قوی شدن به سه مولفه علم، فرهنگ و اقتصاد نیازمندیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی با اشاره به شعار سال قبل مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: قطعا برای رسیدن به قله های پیشرفت فرهنگی و اقتصادی باید بین مردم و مسئولان نظام همدلی و همزبانی وجود داشته باشد تا به خواسته ها و اهداف نظام برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها