خبرهای داغ:

تفکر بسیجی در پیشبرد همه اهداف نظام موثر است

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل منطقه 8 عملیات انتقال گاز کشور تفکر بسیجی را نه تنها در زمینه نظامی بلکه در پیشبرد همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی موثر دانست.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۶۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

یداله بایبوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی افزود: با داشتن تفکر بسیجی، روحیه حماسی، پذیرش تغییرات جامعه بین الملل، واقع گرایی و دوری از شعارزدگی و افزایش نقش مردم می توانیم به مسیر اقتصاد جامعه کمک کنیم.

وی از کارگران به عنوان قشر پرتلاش و زحمت‌کش عرصه جهاد و حماسه اقتصادی و عامل پیشرفت کشور نام برد و ادامه داد: چون این قشر طبقه مولد کشور به شمار می‌آیند باید از آنها حمایت‌های لازم صورت گیرد.

بایبوردی بیان کرد: کارگران با تلاش‌های مستمر و خالصانه خود الگویی بی‌نظیر در جامعه ارائه و با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری موجب استقلال اقتصادی کشور هستند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب،کارگران می توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و در شرایط تحریم‌، فرصتی برای استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: اگر دولت در شرایط عادی از فعالان اقتصادی و از کشاورزان و کارگران و کارمندان حمایت کند، می‌تواند انتظار داشته باشد که آنها هم در آینده به کمک کشور بیایند.

مدیرعامل منطقه 8 عملیات انتقال گاز کشور، تبدیل بحث اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مجامع مذهبی را ضروری دانست و گفت: گفتگو پیرامون این موضوع و توجه به ابعاد مختلف آن، در سرعت حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیری بسزا خواهد داشت و این مسأله باید در کلاس‌های درس و طرح ‌های علمی از محققان و نخبگان خواسته شود.

بایبوردی توجه جدی و حمایت دائمی از بخش کشاورزی، مدیریت بر واردات، جلوگیری از خام فروشی نفت، اصلاح ساختار مالیاتی و تولید محور بودن سیاست‌گذاری‌ها را از الزاماتی عنوان کرد که به اجرای اقتصادمقاومتی می تواند کمک کند.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی بهینه کردن مصرف در ارکان مختلف مدنظر است و بسیجیان در این عرصه مهم باید از پیشگامان باشند و در سبک زندگی فردی و اجتماعی خود آن را لحاظ کنند و با استفاده از تولید داخلی در تولید ملی نقش داشته و از تحریم ها به عنوان فرصت مناسب استفاده کرده تا خودکفائی، خلاقیت و توانایی خود را نشان دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار