خبرهای داغ:
اولین مرکزبازهای رایانه ای و اینترنت ملی درمسجد امام سجاد(ع) بیرم لارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۲۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اولین مرکز بازی های رایانه ای و اینترنت ملی در مسجد امام سجاد(ع) بیرم لارستان افتتاح شد.

حجه الاسلام قاسم صداقت مسئول کانون فرهنکی هنری امام سجاد بیرم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم، به تشریح فعالیت های کانون و پایگاه این مسجد پرداخت و گفت: این گیم نت و کافی نت اسلامی با اعتباری بالغ بر 70 میلیون ریال از محل سازمان بسیج مستضعفین کشور و نیز دبیرخانه کانون های مساجد جذب شده که فضای مجازی پاکی را در کنار سایر فعالیت های فرهنگی، هنری  مسجد در اختیار اعضای این پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی فراهم ساخته است.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و نیز جذب آنها به مسجد، در محیطی فرهنگی و سالم عنوان کرد.

صداقت تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌ های رایانه‌ ای (گیم نت و کافی نت ایرانی اسلامی)، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌ افزارهای مختلف (رایانه ای، درسی، دینی و...) از جمله فعالیت این مرکز محسوب می‌ شود.

وی افزود: کارت های هدیه ساعتی استفاده از این مرکز برای دانش آموزان مدارس منطقه بیرم آماده شده که به معلمان پرورشی و قرآنی جهت تشویق دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مجردی مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز در آیین افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از فعالیت ها و زحمات فرمانده پایگاه و مسئول کانون فرهنگی جهت راه اندازی این مرکز، فضای مجازی را یکی از مهمترین ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم خواند و اذعان داشت: با وجود اینکه دشمن سعی دارد در عرصه جنگ نرم جوانان را از مساجد دور سازد، راه اندازی این مرکز می تواند به عنوان سنگری برای مقابله با دشمن در این عرصه فرهنگی باشد.








ارسال نظرات
پر بیننده ها