خبرهای داغ:
کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با بسیج:

راهیان نور تداوم بخش آرمان های دفاع مقدس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) با بیان اینکه نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود، گفت: راهیان نور تداوم بخش آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۰۶۳۰۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

حجت الاسلام والمسلمين سیدابوالفضل راسخي در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، پيرامون راهيان نور اظهار داشت: سفرهای راهیان نور به نوعي استمرار همان حركت رزمندگان به سمت جبهه هاي نبرد است؛ چرا كه امروز همان شور و اشتياق در دل زائران موج مي ‏زند.

وی با بیان اینکه زائران شهدا هر سال با بصيرت بیشتری سفر معنوی راهیان را انتخاب می کنند، افزود: به بركت خون شهداست كه هر سال جمعيت بيشتري با دل‏ هايي مالامال شور و اشتياق به سمت جبهه ‏ها حركت مي ‏كنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) اظهار داشت: با شكل گرفتن اين اردوها پس از پايان جنگ و استقبال مردم از اين سفرها سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بر آن شد تا با هدفمند كردن اين سفرها و ارائه سرويس هاي رفاهي خاطره اي خوب را براي مسافران فراهم آورد.

حجت الاسلام راسخی گفت: گاهي افرادي براي ديد و بازديدهاي عيد و مسافرت هاي خود مناطق خوش آب و هوا را براي ديدن انتخاب مي‏كنند؛ اما در اين مورد خاص راهيان نور بايد گفت كه مردم به دنبال گمشده اي عزيز به اين سفر می آیند و حالاتي كه به زائران شهدا در پايان اين سفرها دست مي دهد خاص و غیرقابل توصیف است.

وی بیان کرد: احساس نزدیکی با شهدا در اين سفرها و استشمام هوايي كه شهيدان در آن تنفس كرده اند؛ بي شك هر دل مهرباني را در خود ذوب مي‏ كند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم(عج) افزود: امروز باتمام وجود به خود مي باليم كه به بركت مجاهدت ها و خون هاي ريخته شده جوانان ما؛ مردم ایران از كيلومترها دورتر خود را به سنگرهاي خاكي مي رسانند و دل را طراوت و دیده را بصیرت مي بخشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها