خبرهای داغ:
با موضوع بهار فاطمی و راهیان نور؛

نماهنگ «دلم شور می زند» در قم تولید شد

نماهنگ «دلم شور می زند» به کارگردانی مصطفی کوچکی در قم تولید و به زودی از شبکه های سراسری و شبکه استانی نور پخش می‌شود
کد خبر: ۸۵۰۶۱۰۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مصطفی کوچکی مدیر تولید و کارگردان نماهنگ دلم شور می زند در گفتگو با خبرنگاران در قم، از ساخت این نماهنگ که مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند خبر داد و گفت: این نماهنگ با توجه به فضای نوروز امسال که مقارن است با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور تهیه و تدوین شده است.
وی ادامه داد: این نماهنگ 5 دقیقه ای که نگاه جدید و متفاوت به بهار امسال که بهار فاطمی است دارد، ماجرای کوتاهی است از جوانی که در خلوت خود با جستجو در عکسهای موجود در گوشی تلفن همراه خود که از سفرهای راهیان نور گرفته است یاد شهدای گمنام و غربت آنها که با تاسی به مادرشان فاطمه زهرا(س) غریبانه شهید شدند در دلش زنده شده و . . .
کوچکی با اشاره به اینکه تصویر برداری و مراحل تدوین این نماهنگ حدود یک ماه به طول انجامیده اظهار داشت: تهیه کنند این کار سید علی سید کریمی و شعر آن را یوسف رحیمی سروده و از همکاری و ارائه سبک توسط مداح اهل بیت(ع) حاج مهدی سلحشور بهره برده ایم که از همه این عزیزان کمال تشکر را داریم.
کارگردان نماهنگ دلم شور می زند در پایان گفت: این اثر که قرار است از شبکه جام جم و سایر شبکه های سراسری پخش شود با همکاری موسسه راویان فتح و معاونت فرهنگی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) تهیه شده و تصاویر آن نیز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و کویر اطراف قم فیلم برداری شده است.


ارسال نظرات