خبرهای داغ:
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با انتشار نامه‌ای سرگشاده‌ ضمن درخواست خویشتن‌داری و هوشیاری از سوی مسئولان، بیان کردند: نامه هتاکانه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس نه تنها قابل دفاع نیست یلکه قابل مذمت و توبیخ است.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از فارس، اعضای شورای اسلامی این شهر در نودمین جلسه علنی شورا در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان قوه قضاییه عنوان کردند: در این شرایط حساس، لازم است که مسئولان هم آرام و هم مراقب توطئه باشند.

در این نامه که توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورا قرائت شد، آمده است: تلاش‌های بسیاری توسط آیت‌الله ایمانی انجام شد که فضای کار و اتحاد در این استان ایجاد شود اما ما نگران هستیم استان فارس بر اثر تحرکات برخی افراد فتنه‌انگیز، آبستن حوادثی ناگوار باشد و در این زمینه حفظ شان مسئولان فارس و به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار که منتخب مردم استان هستند، ضرورت دارد و کسی نباید موقعیت آنها را تضعیف کند.

اعضای شورای شهر شیراز ضمن درخواست خویشتن‌داری و هوشیاری از سوی مسئولان، بیان کردند: حذف استاندار هدفی بود که برخی عناصر فتنه با هدف ضربه زدن به دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال از قضایای اخیر به دنبال آن بودند و از سویی نامه هتاکانه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس نه تنها قابل دفاع نیست که قابل مذمت و توبیخ است.

نگارندگان نامه همچنین ضمن اعلام برائت از عناصر خودسر، از رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان داماد بیت شهید مطهری خواسته‌اند با تدبیر در این جریان وارد شده و هر سه عامل شامل عوامل خودسر، جریان فتنه و نامه هتاکانه علی مطهری را در راستای آرامش و جلوگیری از فتنه‌انگیزی بیشتر، مورد توبیخ قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها