خبرهای داغ:
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارجاع نامه یکی از نمایندگان مجلس به خلق‌وخوی پدر وی، شهید مطهری را بری از هرگونه هتاکی و اهانت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارجاع نامه یکی از نمایندگان مجلس به خلق‌وخوی پدر وی، شهید مطهری را بری از هرگونه هتاکی و اهانت عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: با کمال تعجب و تأسف در پی پیش‌آمدی نامطلوب و نازیبا برای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شیراز و برخورد نادرست گروهی ناشناس با وی، شاهد اهانت‌های گسترده و هتاکی‌های بی‌سابقه وی علیه نماینده معظم ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه محبوب شیراز حضرت آیت‌الله ایمانی بودیم
.

نگارندگان این بیانیه سپس افزوده‌اند: این اهانت‌ها و هتاکی‌ها توسط شخصی صورت می‌گیرد که به فرزندی متفکر شهید آیت‌الله مطهری رضوان‌الله علیه، مباهات می‌کند و نمایندگی مردم شریف را یدک می‌کشد، مردمی که برای عالمان خود احترام قائل‌اند و هتاکی به ساحت آنان را بر‌نمی‌تابند.

جامعه اساتید فارس در نامه سرگشاده خود اضافه کرده‌اند: آنان که با خلق‌وخوی شهید والامقام مطهری آشنا هستند خوب می‌دانند آن عالم بصیر حتی نسبت به کمونیست‌ها و گروه‌های معاند هم کمترین اهانتی روا نمی‌داشت.

این اساتید در ادامه تصریح کرده‌اند: اعتراض این نماینده به سخنان آیت‌الله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز است، درحالی‌که اگر ایشان دقت می‌کردند متوجه می‌شدند که روی سخن در این خطبه‌ها، نه به وی، بلکه به کسانی است که به‌منظور دست‌یابی به مقاصد شوم سیاسی و گروهی، زمینه این مشکلات را فراهم می‌آورند و از امثال این نماینده به‌عنوان وسیله استفاده می‌کنند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: برای شخصی که جایگاهی دارد و به عالمی بزرگ منتسب است بسیار ضروری است در مورد ماهیت و اهداف دعوت‌کنندگان از خود، تأمل و درنگ بیشتر و قبل از هرگونه اقدام با دلسوزان مردم مشورت کند و بر این تصور نباشد که مستمعان او لزوماً طرفدار و دوستدار آن هستند و به عشق او کف می‌زنند و هورا می‌کشند.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه خود، ضمن مردود دانستن تعرض و حمله فیزیکی به این نماینده مجلس، اهانت‌ها و گستاخی‌های وی نسبت به معظم له را محکوم کرده، رسیدگی قانونی و همه‌جانبه به این مسئله را خواستار شده است.

در این بیانیه همچنین از مسئولان دانشگاه شیراز خواسته‌شده اجازه ندهند فضای مقدس دانشگاه جولان‌گاه افراط‌گرایان نشان‌دار سیاسی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها