حسینی در گفتگو با بسیج:

برخی از دولتمردان ما مخالف برخورد با بدحجابی هستند

کد خبر: ۸۵۰۴۳۸۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
سید مرتضی حسینی عضو کمیسون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب سرویس اجتماعی بسیج با تاکید بر اینکه اکثریت زنان ما حجاب را قبول دارند اما در نحوه انتخاب پوشش عملکرد درستی ندارند گفت :یکی از عوامل مهم تاثیرگذاردر این مسئله عامل تبلیغات وسیع داخلی و خارجی است که معاندین نظام از طریق شبکه های ماهواره ای و مجازی نقش مخرب در مسئله حجاب دارند.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرهای دولتمردان پیرامون حجاب که معتقدند کار حجاب یک کار صرفا فرهنگی است و کار نیروی انتظامی و برخورد نیست گفت: این اظهارات به مردم نشان میدهد که دولتمردان ما موافق برخورد با بدحجابی نیستند و این مسئله را عامل دوم در روند بدحجابی در جامعه دانست.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه عدم آموزش صحیح ونبود تبلیغات مناسب پیرامون موضوع حجاب را به عنوان سومین عامل بدحجابی ذکرکرد و افزود: بعضی از زنان و دختران بدحجاب در جامعه ما از اثرات منفی بدحجابی در جامعه و متلاشی شدن بنیان خانواده اطلاعی ندارند.

نماینده مردم قزوین درخاتمه با تاکید برنقش پررنگ نیروی انتظامی و قوه قضاییه گفت: نیروی انتظامی باید با باندهای هنجارشکن درموضوع حجاب که از جاهای دیگرخط می گیرند برخورد جدی کند .

ارسال نظرات