طلایی در جلسه امروز شورای شهر:

هیچ کس نمی‌تواند به انتخابات شورایاری‌ها برچسب سیاسی بزند

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: هیچ کس‌ نمی‌تواند حتی یک درصد به انتخابات شورایاری‌ها برچسب سیاسی بزند و آن را مرتبط با طیف و دسته‌ای خاص بداند.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۷۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری بسیج، مرتضی طلایی در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران اظهار داشت: در مجموع 2500 نفر از مجموع کاندیداها رای آوردند. در این بین شاهد حضور 14 درصدی بانوان و افزایش 2 درصدی آنها نسبت به دوره گذشته بودیم.

وی افزود: با قاطعیت می‌گویم که در حوزه نظارت و اجرا گزارشات قابل رسیدگی به صورت صریح و روشن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و هیچ کس نمی‌تواند حتی یک درصد برچسب سیاسی به آن بزند یا آن را مرتبط با طیف و دسته‌ای خاص بداند تا شیرینی این انتخابات با حاشیه‌های آن تلخ شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورایاری‌های شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورای شهر اطمینان داشته باشند که هیئت اجرایی نظارت مصمم هستند تا سایر مراحل انتخابات با دقت و شفافیت بررسی شود.

محمد سالاری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران نیز در ادامه اظهارات طلایی، گفت: 800 شکایت به دستمان رسیده که عمدتا مبنی بر این است که برخی افراد از محلات دیگر برای رای دادن به محله دیگری مراجعه کرده‌اند اما به دلیل اینکه فرمانداری حق تقدم را حذف کرده نمی‌توانیم کاری کنیم..

وی با بیان اینکه کمیته حقوقی خاصی تشکیل داده‌ایم که تک تک اعتراضات در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: برخی از افراد درخواست بازشماری آرا را داشتند که مقرر شد آراء نفرات دهم تا پانزدهم مورد بازشماری قرار گیرد. حرف، حدیث و نامه درباره این انتخابات زیاد اما مستندات کم است.
ارسال نظرات