خبرهای داغ:

130 تکواندوکار در پایگاه بسیج شهید کلهری قم به رقابت پرداختند

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید مصطفی کلهری قم از برگزاری مسابقات تکواندو به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و با حضور 130‌ ورزشکار از 15 باشگاه ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۴۳۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی نادری در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی، انتقال آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب را یکی از اهداف پایگاه‌های مقاومت بسیج دانست و اظهار کرد: به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت سردار مصطفی کلهری مسابقات تکواندو پایگاه شهید کلهری با حضور 130 ورزشکار از 15 باشگاه ورزشی در سطح استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در دو رده سنی اضافه کرد: تکواندوکاران در بخش‌های سبز و آبی و همچنین قرمز و مشکی به صورت جداگانه با یکدیگر رقابت کردند و در پایان از نفرات برتر با اهدا لوح و مدال‌های قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کلهری حوزه شهید قربانی ادامه داد: محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین (ع) سپاه قم، رئیس هیئت تکواندو استان قم و مهدی علی بابایی فرمانده حوزه شهید قربانی به همراه جمعی دیگر از مسئولان استانی از روند برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

وی به تقدیر از خانواده شهیدان کلهری در حاشیه برگزاری این مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: محمدتقی کلهری برادر شهید کلهری نیز در هشت سال دفاع مقدس برای تبعیت از رهنمودهای رهبر خود در برابر دشمن ایستاد و به مقام والای شهادت نائل شد و اکنون رسالت بازماندگان دفاع مقدس تشریح آموزه‌های آن بزرگواران است.


ارسال نظرات