سرلشکر سلامی در مناطق زلزله زده میانه:

سپاه تا رفع همه مشکلات زلزله زدگان پای‌کار است

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه تا وقتی که تمامی مشکلات بوجود آمده برای زلزله زدگان مرتفع نشده است، ما هستیم، تاکید کرد: مطمئن باشید آخرین نفری که این روستاهای زلزله زده را ترک خواهد کرد، سپاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۳۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار حسین سلامی در دیدار با مردم زلزله زده میانه اظهار داشت: پاسداران سپاه عاشورا، گروه های جهادی بسیج و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اولین کسانی بودن که به یاری مردم زلزله زده شتافتند و من به شما اطمینان می دهم که همین ها آخرین نفراتی خواهند بود که اینجا را ترک می کنند.

   وی با بیان اینکه از طرف مقام معظم رهبری ماموریت بررسی و مشاهده ابعاد حادثه، کمک رسانی و اظهار همدردی و دلجویی از حادثه دیدگان را دارد، خود را سربازی از سربازان وطن قلمداد کرد و افزود: ما زلزله ها و سیل های بسیار سختتر و مخربتر از اینها را تجربه کرده و پشت سر گذاشته ایم ولی برای ما از دست رفتن این چند نفر و یا حتی جدا شدن یک تار مو از انسانی بر اثر این حوادث، بسیار سنگین است و تمام تلاش خود را برای بازسازی بکار خواهیم برد.

   سردار سلامی با خرسندی از پیشرفت 50 درصدی آوار برداری، اظهار امیدواری کرد: انشاء الله تا 10 یا 15 روز آینده، کار آوار برداری به پایان رسیده، مردم حادثه دیده در کانکس ها اسکان داده خواهند شد و برای زلزله زدگان خانه هایی بهتر از خانه های اولشان خواهیم ساخت و همه تلاش ما مصروف بازگرداندن نشاط و روحیه به مردم این روستاها خواهد شد.

   فرمانده سپاه از دستگاه های دولتی خواست تا در روند کمک رسانی و ایجاد زیرساخت های لازم، تلاش هایشان را سرعت بخشند و از مردم روستا نیز خواست با صبر و همیاری در کمک به حادثه دیدگان شریک باشند.

   سردار سلامی همچنین با خانواده های متوفیان از نزدیک دیدار کرده و با تقدیم هدایایی از آن ها دلجویی کرد.

   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در جمع مردم زلزله زده شهرستان میانه حضور یافته و با تبریک این روز خجسته، نوید بازسازی و نوسازی قریب الوقوع خانه های خرابشان را داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها