هم زمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد/

دیدار فرمانده سپاه دشتی با فرمانده انتظامی این شهرستان

فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان سپاه شهرستان دشتی هم زمان با هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۱۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی  ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مسئولین سپاه شهرستان دشتی با فرماندهی و کارکنان ناحیه انتظامی شهرستان دشتی دیدار  و گفتگو کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان دشتی در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر وتقدیر از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان به نعمت بسیار بزرگ امنیت و آسایش اشاره کرده و فرمود باید قدردان این نعمت در تمام طول حیاتمان باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی در ادامه به تعامل بسیار خوب  و سازنده سپاه و نیروی انتظامی در جهت برقرای امنیت و نظم اجتماعی اشاره کرد و بر تداوم این همکاری ها تاکید کردند.

سرهنگ غضنفری گفت : تلاشها و ماموریت های مختلف نیروی انتظامی در خدمات رسانی به مردم برهیچ کسی پنهان و پوشیده نیست و به حمدالله به واسطه این تلاشها امنیت بسیار خوبی درسطح شهرستان شاهدهستیم.

در ادمه سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان به شعار هفته نیروی انتظامی که (( پلیش هوشمند امین مردم )) اشاره و گفتند : کارکنان نیروی انتظامی در هربخش و جایگاهی خودرا خادم و خدمتگذار مردم دانسته و از هیچ تلاش و کوششی برای تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نمی کنند .

سرهنگ صیادی تعامل و همکاری میان مجموعه سپاه و بسیج با نیروی انتظامی در برقراری امنیت و کاهش آسیب ها و تهدایدات اجتماعی را بسیار خوب و مثال زدنی توصیف کرد.

درپایان ازطرف سپاه شهرستان دشتی،  از تلاشها و زحمات فرماندهی و  کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تقدیرو به سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان لوح سپاس اهداء شد .

به مناسبت هفته نیروی انتظامی : دیدارفرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی

ارسال نظرات