خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

تحصیل علم و تهذیب نفس باید همراه هم باشد

فرمانده سپاه میانه در آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی این شهرستان بر ضرورت توجه به نیازهای معنوی دانش آموزان در کنار نیازهای علمی تاکید کرد و گفت: تحصیل علم و تهذیب نفس باید همراه هم باشد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

  به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، دانش آموزان را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و مقایسه آن با تاریخ سراسر خیانت و ذلت بار دوران ستمشاهی فرا خواند.

وی گفت: یک دانش آموز فهیم و تحصیل کرده باید بداند فرق بین انقلاب اسلامی و رژیم ستمشاهی چیست و با دستاوردهای بی بدیل و بی نظیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی داشته باشد.

  محمدی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین تاکید بر جوانان است، بر مطالعه و درک درست مفاهیم این بیانیه و خواسته های رهبری از جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: آینده کشور با دستان شما جوانان و نوجوانان رقم خواهد خورد پس باید با دیدی وسیع و با بصیرتی عمیق وارد صحنه شوید.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید فرصت نوجوانی و جوانی را برای تحصیل و تهذیب نفس غنیمت بشمارند، افزود: خواسته ما از شما دانش آموزان این است که ضمن تلاش در عرصه علم آموزی، از حضور در مساجد به عنوان سنگرهای معنویت و تهذیب، غافل نشوید.

    مدیر آموزش و پرورش میانه در این مراسم نیز ضمن تقدیر از خدمات بسیج، بسیج را یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف تربیتی دانست و گفت: امروز تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و تربیت دینی در بین دانش آموزان نیازمند همکاری شرکای آموزش و  پرورش به خصوص بسیج و سپاه است.

   یوسف ساجدی فر، جذب بازماندگان از تحصیل را یکی از اولویت های مهم منطقه عنوان کرد و افزود شرکای آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

   آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در دبیرستان نمونه شهید باکری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات