خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

سیاسی کاری در آموزش و پرورش خیانت به همه است

امام جمعه طبس گفت: سیاسی کاری در آموزش و پرورش خیانت به همه است و ما باید بدور از سیاسی کاری با کمک همدیگر تمام تلاشمان را در راستای تربیت نیروهای متخصص در تمام زمینه ها تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۱۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اول مهر ، بازگشایی مدارس در شهرستان طبس زنگ ایثار و مقاومت در هنرستان فنی و حرفه ای امام خمینی شهرستان طبس با حضور مسئولین ، دانش آموزان و جانبازان و خانواده های شهدا به صدا در آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، امام جمعه طبس گفت : انسان برای پرواز به دو بال علم و عمل نیاز داردو امروز دانش آموزان باید هر دو بال را باهم همراه کنند.

وی افزود : امروزه ما به نیرو های متخصص در تمام زمینه ها نیاز داریم و ما با سیره ائمه اطهار و اهل بیت می توانیم به این هدف عالی دست پیدا کنیم.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد : معلمی امانتی  است که عمر انسان ها در دست اوست ، اگر معلم ها وظیفه خود را به درستی انجام ندهند یقینا در زمینه های مختلف متضرر خواهیم شد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت : معلمان ما باید علاوه بر آموزش در مرحله اول خود عامل به علوم باشند ، در واقع عالم بدون عمل مانند درخت بدون ثمر است.

وی تاکید کرد : سیاسی کاری در آموزش و پرورش خیانت به همه است و ما باید بدور از سیاسی کاری با کمک همدیگر تمام تلاشمان را در راستای تربیت نیروهای متخصص در تمام زمینه ها تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها