فرمانده سپاه اردل با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:

دفاع مقدس فصل اقتدار و عزت نظام اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل از برگزاری 100 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۵۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سدفاع مقدس فصل اقتدار و عزت نظام اسلامی استرهنگ پاسدار سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت فراررسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه گرانسنگی است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند و این مهم فصل اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردل گفت: ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر بود و صدها هزار شهید و جانباز نثار ارزش ها و آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد، تا امنیت در این کشور برقرار شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد، افزود: رژه خودرویی، گردهمایی بزرگ بسیجیان، نشست های روشنگری، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری شب شعر و خاطره، غبارروبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معظم ایثارگران، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی سازندگی، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همایش تجلیل از رزمندگان و مدافعان حرم از مهمترین برنامه های سپاه ناحیه اردل در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

موسوی بیان داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس هر ساله با هدف یادآوری رشادت های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شوند

گفتنی است: 31شهریور تا 7 مهرماه هر سال با عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ارسال نظرات