مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی:

پایداری تامین اجتماعی با پایداری اشتعال و رونق تولید در کشور گره خورده است/بیش از 7 هزار نفر در فراهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: شهرستان فراهان دارای قریب به 7 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی و تبعی و پوشش جمعیت شهرستان از خدمات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی حدود 26 درصد است.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۵۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ محمدرضا بیدهندی؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در دیدار با مسئولان فراهان گفت:جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان مركزی 66 درصد از جمعیت یك میلیون و 429 هزار و 475 نفری این استان را شامل می شود.
بیدهندی اظهار کرد: شهرستان فراهان دارای قریب به 7 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی و تبعی و پوشش جمعیت شهرستان از خدمات بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی حدود 26 درصد است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: پایداری تامین اجتماعی با پایداری اشتعال و رونق تولید در کشور گره خورده است.
بیدهندی اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصاد ‌کشور، کارآفرینان و کارگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و حتی ایجاد یک شغل هم مقدس است و ما باید در عرصه تامین اجتماعی ، یار و یاور تولید کنندگان باشیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد:در سال رونق تولید، سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و تمام تلاش خود را جهت رونق تولید انجام خواهد داد.
ارسال نظرات