فرماندار میانه در همایش بزرگ پیاده روی:

ریشه کنی اعتیاد تنها با همت عمومی مردم و مسئولان، محقق می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در همایش بزرگ پیاده روی عمومی، مبارزه با مواد مخدر را موضوعی اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای ریشه کنی اعتیاد نیازمند مشارکت و همت عمومی مردم و مسئولان، هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۶۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: با توجه به گستره دامنه اعتیاد، پایین بودن سن اعتیاد کشور و همچنین آسیب های فردی و اجتماعی متعدد مواد مخدر، مبارزه با این معضل از بعد فرهنگی و اجتماعی از اولویت دار ترین مسائل کشور است.

    فرماندار ویژه میانه از آلودگی به مواد مخدر به عنوان پدیده شوم هزاره سوم تاریخ بشر یاد کرد و با اشاره به ابعاد اجتماعی آن، تاکید کرد: برای ریشه کنی این معضل، همه آحاد جامعه باید در کنار مسئولان به صورت جهادی وارد عمل شوند.

   وی افزود: اکنون متجاوز از 800 نوع مواد مخدر در سطح جهان در حال تولید، توزیع و مصرف است که مبارزه با آن را با مشکلات عدیده ای همراه ساخته و با توجه به مبانی اعتقادی و اهمیت اجتماعی این موضوع، بایستی در مصون سازی جوانان و نوجوانان کشور با مشارکت عمومی، گام های بلندی برداشته شود.

   همایش بزرگ پیاده روی عمومی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر از میدان نماز تا پارک انقلاب میانه برگزار شد و در پایان پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری، به قید قرعه به ده ها نفر از صدها شرکت کننده این همایش، جوایز متنوعی اهدا شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها