فرماندار تنگستان:

دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا به مسؤولان روحیه مضاعف می‌دهد

فرماندار تنگستان گفت: دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا به مسؤولان روحیه مضاعف برای فعالیت می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح امروز در دیدار با یکی از جانبازان و خانواده‌های شهدا اظهار داشت: جانبازان عزیز اسوه‌هایی بی‌نظیر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

فرماندار تنگستان افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش‌ها و یاد و خاطره ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است و خدمت به جانبازان دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان است.

وی بابیان اینکه دیدار با ایثارگران وخانواده‌های شهدا به مسؤولان روحیه مضاعف برای فعالیت می‌دهد تصریح کرد: مسؤولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده‌های شهداء وجانبازان تلاش کنند. این خانواده‌ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می‌شود.

فرماندار تنگستان در دیدار با مادر شهید ناصر عمرانی نیز اظهار داشت: مادران شهدا نماد صبر و استقامت جامعه ما هستند که کشور به وجود آنان به خود افتخار می‌کند. این چهره‌های صبور و با صلابت بدون هیچ چشم داشتی بهترین گوهر و دارایی که فرزندان آنان بود را در راه ملت و کشور و نظام  هدیه کردند.

رفیعی‌پور با بیان اینکه این ایثار و صبوری و از خودگذشتگی  وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسؤولان قرار می‌دهد که باید تلاش شود تا قدردان آنان باشیم افزود: در دیدارهایی که با خانواده معظم شهدای تنگستان تاکنون داشته‌ایم هیچ گاه از آنان درخواست شخصی ندیده‌ایم و این نشان دهنده بزرگی این خانواده‌هاست.باید تلاش کنیم با حفظ حرمت و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شاهد از ایثارگری‌های آنان در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی قدردانی نماییم.

درپایان لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به این جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و مادر شهید عمرانی اهدا گردید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات