پیکر رزمنده دفاع مقدس در استان بوشهر تشییع شد

پیکر زنده‌یاد عیسی حیدری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم ولایتمدار و قدرشناس استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۹۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پیکر زنده‌یاد عیسی حیدری از چهره‌های انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس و یکی از فرماندهان و پیشکسوتان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر روی دستان مردم ولایتمدار و قدرشناس استان بوشهر از  بهشت اکبر شهر اهرم  تا گلزار شهدای عالی‌حسینی تشییع  و سپس در جوار امام‌زاده میر احمد خاکسپاری شد.

مردم استان بوشهر از شهرستان‌های مختلف در این مراسم حاضر شده بودند و برای آخرین بار با پیکر این یار راستین انقلاب وداعی باشکوه داشتند  و  نشان دادند قدردان نیروهای مخلص انقلاب هستند.

پیکر رزمنده دفاع مقدس در استان بوشهر تشییع شد

ذخیره نظام و انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه زنده‌یاد عیسی حیدری یکی از ذخایر نظام و انقلاب اسلامی در استان بوشهر بود اظهار داشت: وی  از زمانی که خود را شناخت با خدا معامله کرد و در مسیر خدا قرار گرفت و از اول انقلاب تا آخرین لحظه زندگی جز خدمتگزاری به نظام آن هم با تمام جان و دل  برنامه دیگری نداشت.

نصرالله شفیعی افزود: شدت فعالیت‌های انقلابی ایشان در عرصه‌های مختلف در دوران بازنشستگی نه تنها کمتر نشده بود بلکه بیشتر هم شده بود که رمز این همه فعالیت، دلدادگی برای اسلام و انقلاب و رهبری و برای ولایت بود.

پیکر رزمنده دفاع مقدس در استان بوشهر تشییع شد

وی با اشاره به اینکه فقدان این شخصیت ضایع بزرگی برای همه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی استان بوشهر است، ادامه داد: نه یاد ایشان و نه راه سرافرازانه‌اش فراموش نمی‌شود و امیدواریم بتوانیم دنباله رو این راه عزتمندانه باشیم.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع نشانه وفاداری آنها با خادمان ملت است، عنوان کرد: همان‌طور که زنده‌یاد حیدری،شجاعانه و صادقانه  و متعهدانه در مسیر انقلاب گام برداشت ما هم  باید بدون آنکه خللی در اراده‌مان ایجاد شود این راه را طی کنیم.

تربیت‌کننده نسل جدید انقلاب

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عیسی حیدری سربازی بود که از روزی که لباس پاسداری را پوشید تا روزی که درگذشت یک ذره وظیفه پاسداری‌اش را  از دست نداد و  در جبهه پاسداری و سپاهی خدمت کرد و بعد از بازنشستگی هم در جبهه فرهنگی و مسائل سیاسی و انقلابی‌گری شبانه‌روز تلاش می‌کرد.

سرهنگ پاسدار حمید خرمدل افزود: وی انسانی  مردم‌دار، بسیار مخلص و پای‌کار بود  و جمعیتی که امروز می‌بینید  نشانه این است که مردم دوستش داشتند  و فقدان ایشان انصافا یک ضربه سنگینی به جریان انقلاب در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: امیدواریم نسلی که ایشان تربیت کرده بود رویش پیدا کند که هم دل انقلابیون و هم روح این عزیز شاد شود.

اسوه ولایتمداری

فرمانده سپاه شهرستان تنگستان نیز اظهار کرد: این عزیز یاری از یاران انقلاب و عزیزی از ولایتمداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اسوه‌ای در ولایتمداری و اطلاعت از ولایت بود.

سرهنگ پاسدار احمد حیدری افزود: این مصیبت وارده به خانواده معزز ایشان و وابستگان و بسیجیان و جامعه ولایتمدار استان بوشهر تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم بتوانیم راه این رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را ادامه بدهیم.

عیسی حیدری یکی از فرماندهان و پیشکسوتان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بود که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات