خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

حضور 3 گروه جهادی میهمان در نوروز 98 در مناطق محروم استان

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سه گروه جهادی میهمان در ایام نوروز در شهرستان های نهبندان و سربیشه به مردم این مناطق خدمات ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در کارگروه استانی ایجاد هماهنگی ، پشتیبانی  و نظارت بر برنامه های بسیج سازندگی استان اظهار داشت : پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی عمده ترین پروژه هایی است که بسیج سازندگی در بخش های اعتبارات دولتی قرارگاه محرومیت زدایی ، پیشرفت و آبادانی و آستان قدس رضوی دنبال می کند.

هنری از حضور سه گروه جهادی میهمان در ایام نوروز در شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد و افزود: امسال 19هزار و516 نفر در قالب یک هزار و 84 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به انجام 18 پروژه دولتی در مناطق استان با  اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون تومان گفت : تاکنون 5 میلیارد و 700 میلیون تومان از این اعتبارات تخصیص یافته که در قالب انجام پروژه ها هزینه شده است .

وی با اشاره به انجام 81 پروژه با همکاری آستان قدس با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان گفت : به منظور شناسایی ظرفیت های تولیدی و حمایت از بازار یابی و فروش تفاهم نامه هایی با صندوق کارآفرینی امید منعقد شده است .

هنری از اعزام 100 گروه جهادی میزبان از استان به مناطق محروم در نوروز98 خبر داد و افزود: در حال حاضر 227 گروه جهادی در استان فعالیت دارند که از این تعداد 180 گروه جهادی عادی ، 46 گروه فعال و یک گروه ویژه است .

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از انعقاد قراردادی به مبلغ 3 میلیارد تومان با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد و گفت: این قرارداد در راستای اجرای 58 پروژه است که 50 درصد از این پروژه با مشارکت قرارگاه و مابقی با همکاری دستگاه های اجرایی و کمک های خیرین و مردمی است.

وی با اشاره به کسب دو مقام توسط جهادگران استان در جشنواره ملی جهادگران ادامه داد: تخصصی کردن اردوهای جهادی ، برگزاری دوره های آموزشی ویژه جهادگران، دوره های آموزشی کارآفرینی با همکاری کمیته امداد از جمله برنامه های بسیج سازندگی برای سال آینده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها