سومین پاسداشت سردار شهید مدافع حرم "حمید رضا انصاری" برگزار می شود

سومین یادواره شهید عالی قدر مدافع حرم حمید رضا انصاری با حضور مردم شهید پرور اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به منظور سومین پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید مدافع حرم حمید رضا انصاری با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان شهر اراک در مسجد حاج سید تقی تقوی برگزار می‌شود.

این مراسم از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار کمال آبادی فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) با حضور آحاد مردم شهید پرور و قدرشناس شهر اراک،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان روز پنج شنبه در مسجد حاج تقوی واقع در خیابان فتح شیاکوه برگزار خواهد شد.

شهید حمیدرضاانصاری از شهدای والامقام مدافع حرم برادر شهید محمدجعفر انصاری از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که 22بهمن به سوریه اعزام شد و پس از 6روز و چهارشنبه 28بهمن به فیض عظمای شهادت نائل شد و در قطعه10 ردیف8 شماره 13 و درجوار قبر مطهر برادر شهید خود واقع در گلزار شهدای شهر اراک به خاک سپرده شده است.

در فرازهایی از وصیت نامه این سردار مخلص اسلام آمده است:

بهترین روزهای زندگی من، زمانی بود که، در جبهه و پس از آن در مناطق عملیاتی بوده ام، بعد از آن هم، بهترین اوقات را در مسجد سپری نمودم.

خدایا ! می دانم که عمرم روزی تمام می شود و حسرت شهادت را می خورم، از تو می خواهم این نعمت را از من نگیری و من با لباس رزمندگی و خونین به سویت پرواز کنم.

همه را سفارش به نماز، معنویت، پیروی از حق، دفاع از انقلاب اسلامی و پیروی محض از ولایت فقیه می نمایم ...

ارسال نظرات