مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر:

امسال 10 نقطه جديد حادثه خیز در بوشهر شناسایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: 47 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد، که 10 نقطه امسال شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۱۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمیدرضا علم با اشاره به شناسایی 10 نقطه جدید حادثه خیز در بوشهر اظهار داشت: در این میان، 16 نقطه به عنوان نقاط پرتصادف هستند که برای ایمن سازی آنها بیش از 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تا کنون 71 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان بوشهر نصب شده است که باید در زمینه نگهداری از آن، آموزش لازم ارائه شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، جاده گناوه – دیلم را از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان عنوان کرد و گفت: شرایط این جاده اکنون بهبود یافته است.

رئیس اداره وضعی انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر نیز با اشاره به کاهش 6 درصدی قربانیان حوادث رانندگی در چهار ماه امسال، افزود: در این مدت تعداد تصادف‌ها نسبت به زمان مشابه پارسال، در حوزه درون شهری 30 درصد و جاده‌های روستایی 66 درصد کاهش داشته اما در حوزه برون شهری تغییری نکرده است.

نیک‌کار همچنین با بیان اینکه قربانیان سوانح رانندگی در سال 96 نسبت به سال 95، 13.7 درصد کاهش یافته است، بیان کرد: در حوزه درون شهری 18 درصد، برون شهری 10 درصد و جاده‌های روستایی 20 درصد کاهش تلفات داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات