خبرهای داغ:
با حضور مسئول بسیج ورزشکاران کشور؛

مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران در همدان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران با حضورسردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۶۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای، مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران با حضورسردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران همدان، ورزشکاران بسیجی و خانواده شهدا در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

این مراسم به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز فرهنگ پهلوانی را روز نماد شخصیت و اخلاق معرفی و هدف از نامگذاری این روز را پاسداری و تروج فرهنگ ارزشمند پهلوانی و جوانمردی دانست.

در ادامه مسئول بسیج ورزشکاران کشور با تببین شاخصه‌های مرام پهلوانی، بر جداسازی مرام پهلوانی از مسائل سیاسی و همچنین تبیین مرام پهلوانی در جامعه تاکید کرد.

تجلیل از ورزشکاران استان، اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی و هنری، رونمایی از غرفه شهدای ورزشکار و رونمایی از مدال‌های بین‌المللی اهدا شده به شهدا از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات