نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رژیم صهیونستی مبدأ همه تباهی ها و فسادهاست

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی گفت: صهیونیسم در همه زمان ها مبدأ همه فسادها و همه تباهی ها و همه ظلم ها بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بام ایران و  شهرستان های 9گانه ی استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران ویژه راهپیمایی مردم ولایتمدرا شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر بود، روز قدر را همانند شب قدر دانست که متعلق به امام زمان(عج) است و سخنان خود را با دعای سلامتی حضرت ولی عصر آغاز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی افزود: در این روز مبارک به معنای واقعی چون هم شب قدر مبارک است و هم روز قدر و هم روزی که بندگی خدا بیشتر انجام شود آن روز مبارک ترین روز است و  امروز شما مراتب بالایی از بندگی خدا را تجلی بخشیدید.

وی  خاطرنشان کرد: قبل از هرچیزی بخاطر این روز مبارک خدا را سپاس می گذاریم . با تمام وجود در برابر خدا سر تعظیم فرود می آوریم؛ به خاطر وجود دو نعمت. دو نعمتی که 40 سال است این انقلاب را رو به پیش برده و دشمنانش را ذلیل و خوارتر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی افزود: یکی نعمت بی بدیل ولایت و نعمت بی نظیر رهبری که هم ولایت فقیه یک هدیه الهی است و هم شخص ولی فقیهی که خدا بعد از امام بعنوان خلف صالح او ما را از وجودش بهره مند کرد یک نعمت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظام ولایی نظام حاکمیت خداست،  ادامه داد: نعمت دوم که امروز بیشتر روی آن تکیه داریم و خدا را به خاطر آن شاکریم، نعمت امتی بصیر و با استقامت است. امتی با درک و شعور و با احساس و با معرفت دینی و همراه با روحیه جهادی. ملتی که استکبار را به عصبانیت کشانده است. امتی که کار نشده 1400 سال را شدنی کرد.

وی گفت: امتی که نشان داد مصداق "الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا" است. ملتی که نشان داد تجلی آیات فراوان خداست." انما المؤمنون الذین آمنوا بالله و رسوله ثم لم یرتابوا و جاهدوا باموالهم و انفسهم. "

سخنران روز قدس در شهرکرد افزود: آیه 15 سوره حجرات آیه قبلی"الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا"  را تفسیر می کند. "ثم استقاموا" یعنی هم استقامت فکری، هم استقامت در اندیشه، هم استقامت در باور، گرفتار شک و شبهه نشدن. اگر دنیا شبهه ایجا کند. اگر دنیا تهاجم فرهنگی بکند، امت انقلابی ما بر اصولش، باورش،  اعتقاداتش استقامت دارد. استقامت عملی.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: درود خدا بر شما مردم که در ماه رمضان و با زبان روزه در روز قدر با احساس تکلیف این گونه حضور پیدا می کنید و به دعوت رهبرتان لبیک می گویید. این نعمت را باید به درگاه الهی شکر گذارد. باید ابتدا از خدا و بعد از شما مردم شاکر بود.

وی تصریح کرد: ما مسئولین و همه مسئولین باید قدردان وجود این امت باشیم و بدانیم امروز خدمتگزاری به این مردم بزرگ ترین عبادت است. امروز کسی که در جهت خدمت به این مردم در هر صحنه ای، هر مسئولیتی و در هر جایگاهی مشغول به خدمت باشد جای این دارد که نوکری مردم را برای خود افتخار ببیند. درود خدا بر شما مردم، سلام و صلوات پیامبر خدا بر شما مردم. ان شاءالله خدا و اولیائش اجر شما را با گشایش در مشکلات تان و با عنایات ویژه و نابودی دشمنان تان عنایت کند.

وی درباره روز قدس، گفت: صهیونیسم و اقلیت نژادپرستی از بین یهودیان، نه تنها در زمان ما که در همه زمان ها مبدأ همه فسادها و همه تباهی ها و همه ظلم ها بوده اند. داستان بنی اسرائیل از بزرگ ترین و شگفت آورترین و آموزنده ترین داستان های قرآن است. ببینید خدا داستان اینها را چگونه آغاز می کند و چگونه پایان می بخشد که البته برای ما هم درس است.

دکتر حاجی صادقی افزود: ابتدای داستان بنی اسرائیل را خدا اینطوری یادآوری می کند: یا بَنِی إِسْرائِیلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِی الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیكُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِیای فَارْهَبُونِ؛  ای بنی اسرائیل یادتان می آید من چه نعمتهای مادی و معنوی به  شما دادم ؟ شما را به همه امتهای عصر خودتان برتری دادم . من به شما عزت دادم . من شما را از سخت ترین مصیبتها نجات دادم شما در وضعیتی بودید فرعون در پشت سرتان و رود نیل در جلوتان فریادتان بلند بود ؛اما شما را نجات دادم . شما با کفر و ناسپاسی و رفتارهای فساد انگیز و دنیاطلبی و نژادپرستی آنچنان سقوط کردید که ادبیات قرآن راجع به آنها عوض شد. خدا مهر ذلت را بر پیشانی آنها زد. شما ذلیل تاریخ و قرآن و دستگاه الهی و مغضوب الهی و مورد لعن الهی واقع شده اید.

وی با اشاره به دشمنی بنی اسرائیل با پیغمبر اسلام و انجام انواع فساد، گفت: در زمان ما هم رژیم صهیونستی اشغالگر مبدأ همه تباهی ها و فسادهاست. این رژیم ایجاد شد تا نگذارد موتور اسلام و حرکت اسلامی در منطقه غرب آسیا موفق باشد. اسلام حاکمیت نداشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به دو دورانی که رژیم صهیونیستی پشت سرگذاشه است؛ از سال 1948 و بدو شکل گیری این رژیم غاصب تا سال 1979 و شروع انقلاب اسلامی ایران را دوران شکوفایی رژیم اشغالگر و پیش روی این دزدان و این چپاولگران و این قاتلان دانست که منجر به آواره کردن فلسطینی ها و کشتار مردم فلسطین به صورت دسته جمعی و شکست اعراب ظرف 6روز شده است.

وی یادآور شد: این دوران زمان تحمیل کمپ دیوید و طرح شعار نیل تا فرات بود و می خواستند تمام منطقه را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، که با ماهیت دینی شروع شد، از همان روز اول که حضرت امام (ره) مسئله فلسطین و قدس را مهم ترین مسئله جهان اسلام معرفی کرد، یک مرتبه جریان رژیم صهیونیستی عوض شد و سیر نزولی آن آغاز شد و شروع به ضعف کرد، تاجایی که مقاومت و بیداری و ایستادگی ملتها مقابل این رژیم شکل گرفت.

وی گفت:  امروز دیگر نه ارتش کشورهای عربی، بلکه به تعبیر خود آنها گروه های پارتیزانی و گروه های تحت تأثیر فرهنگ انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را به شکست وادار می کند. مقاومت 33 روزه، مقاومت 22 روزه و مقاومت های بعدی، نشان داد رژیم اشغالگر قدرتمند نیست و قدرت ندارد. و این قدرت ایمان است که می تواند او را بشکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز شما به برکت انقلاب اسلامی سنگ توی دست بچه فلسطینی ها را تبدیل به موشکهایی کرده اید که این موشکها از گنبدهای فولادین و تمام موانع اسرائیلی ها می گذرد و مراکز آنها را نابود می کند. امروز شما به قدرتی رسیده اید که اگر یک مقر بچه های انقلاب و مقاومت را دشمن بزند، مقاومت ده روز هم به آنها فرصت نمی دهد و ده مقر آنها را می زند و آنان ده برابر تلفات می دهند، هرچند تلفات خودشان را اعلام نمی کنند.

وی تأکید کرد: دشمن شما ذلیل شده است. امروز دشمنی که شعار نیل تا فرات می داد، راه افتاده دربدر در کشورهای اروپایی و التماس می کند، که مواظب باشید ایران آمده ما را نابود کند.

دکتر عبدالله حاجی صادقی، انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس به بیت المقدس را برای حفظ اصل موجودیت رژیم صهیونیستی دانست و گفت:  امروز شما با این حرکت و انقلاب و روز قدس و وفاداری و حماسه و شعارهایتان آنها را به ذلت کشانده اید. آنها می گویند اگر انقلاب اسلامی زنده بماند، مرگ تدریجی ما را رقم می زند.

وی همچنین به شکل گیری مثلث شوم سعودی اسرائیلی آمریکایی در منطقه نیز اشاره کرد و عاقبت خوگرفتن با جبهه باطل را نابودی دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: در داخل بعضی نمی خواهند باور کنند و اذعان کنند که انقلاب اسلامی در جنگ با استکبار کمر استکبار را شکسته است و پیش روی های بزرگی داشته است.

وی گفت:  امروز انقلاب توانسته جنگی را که یک روزی در خاک ما تحمیل کرده بودند و در خرمشهر با ما می جنگیدند و جاده اهواز آبادان و جاده اهواز خرمشهر را گرفته بودند و آنجا خاکریز می زدیم، امروز خاکریزها رفته کنار مرزهای رژیم اشغالگر. آیا این پیش روی انقلاب نیست؟ چرا متوجه نیستند حضور ما در سوریه، حضور ما در عراق، حضور در یک کشور دیگر نیست؛ حضور در سنگر اسلام ناب است.حضور در دفاع از دین خداست. بعلاوه اگر آنجا از اسلام و انقلاب دفاع نکنیم باید در شهرهای خودمان بجنگیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای وارد کردن جنگ به داخل خاک کشور، تلاش های دشمنان در برپایی اغتشاشات سال گذشته با سرمایه گذاری آل سعود را یادآور شد  و گفت: انقلاب شما توانسته عظمتی را بیافریند که دشمنان را ذلیل کند؛ لذا باید اذعان داشته باشیم که  امروز آمریکایی ها از همیشه ذلیل تر هستند. چرا باید آمریکایی ها از 14هزار کیلومتر دورتر بیایند در سوریه و بگویند منافع ما اقتضاء می کند در سوریه باشیم؛ ولی ما که همسایه هستیم برای منافع دینمان حضور نداشته باشیم؟

این مقام مسئول اضافه کرد: من به بعضی از کسانی که در داخل نفهمیده تحلیل گر استکبار می شوند و سخنگوی دشمن می شوند عرض می کنم حضور ما در سوریه و عراق حضور در سنگر اسلام است. حضور در سنگر خط مقدم دفاع از انقلاب است.

وی با اشاره به پیروزی و پیشرفت انقلاب در چهل سالگی آن ، گفت: نقشه خطرناک امروز دشمن همان نقشه شوم یهود در صدر اسلام است. یهودیان در صدر اسلام که نتوانستند چراغ اسلام را خاموش کنند گفتند باید کار دیگری کنیم و کارگردانی کنیم و  مسلمانان را به جان اسلام بیندازیم.

دکتر حاجی صادقی،  سابقه درخشان مردم در صحنه های مختلف ازجمله؛ دفاع مقدس، در برابر فتنه ها، در برابر همه دشمنی های دشمن را که افتخار آفرینی کردند یادآور شد و ادامه داد: این تکلیف است که هوشیار باشید که هستید، بصیرت داشته باشید که دارید، نقشه دشمن را بدانید که نقشه خطرناک دشمن این است که می خواهد کارگردانی کند و مسلمانان را به جان اسلام بیندازد و مسلمانان قاتل اسلام ناب شوند. همانگونه در صدر اسلام این کار را کردند و مسلمانان را قاتل فرزندان رسول اسلام کردند. کسی که شب قبلش نماز شب خوانده و شعارش آیه قرآن بود، با کج فهمی از دین، علی ابن ابیطالب علیه السلام را در محراب عبادت شهید کرد و فرزندان پیامبر را مظلومانه در کربلا به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمن به این جمع بندی رسیده باید آنچنان به این مردم فشار وارد بیاورد و آنچنان فتنه هایی را برپا کنند تا این مردم انقلاب را از بین ببرند.

وی، فتنه اقتصادی را یکی از فتنه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی دانست که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هدفشان از تحریم و فشارها خسته کردن مردم است؛ اما زهی خیال باطل ما فرزندان آن پیامبری هستیم که د رشعب ابی طالب مقاومت کرد. ما پیروان آن حسینی هستیم که آب را بر او تحریم کردند؛ اما فریادش این بود که " هیهات منالذله" .ما پیرو آن سرداری هستیم که در میدان جنگ دست داد، چشم داد، اما فریادش این بود که "انی احامی ابداً عن دینی".

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خطاب به مسئولین کشور، گفت: ای مسئولین عزیز که ما همه شما را دوست داریم، تجربه کردید، دیدید اقتصاد را با چشم داشتن به آمریکایی ها و اروپایی ها حل نمی شود. حل مشکلات اقتصادی کشور به دست این مردم است. اعتماد به این مردم کنید. زمینه را برای حرکت و تلاش این مردم فراهم کنید. به منابع این کشور است. بیایید ای مسئولین لبیک به رهبری بگویید و اقتصاد مقاومتی را باور کنید و عمل کنید.

این مقام مسئول تصریح کرد: فشار دومی که به مردم وارد می کنند فشار برای اقتدار زدایی از نظام است. دشمن می خواهد شما قوی نباشید. اگر بحث موشکی را مطرح می کنند، اگر بحث انرژی هسته ای را مطرح می کنند، اگر بحث حضور شما در منطقه را مطرح می کنند، برای این است که می خواهند این انقلاب اقتدار نداشته باشد؛ زیرا اگر انقلاب اقتدار داشته باشد، شکنندگی ندارد. انقلاب قوی فرمان نمی برد.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار موشکی جمهوری اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخگویی به هرنوع تهدیدی از سوی دشمنان با تمام قدرت به اذن رهبر معظم انقلاب، گفت: فتنه دیگر دشمنان، فتنه نفاق و  فتنه دورویی است. فتنه جریانی است که ممکن است تلاش کند امت ما را گرفتار تردید کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: نیروهای حزب اللهی و انقلابی باید مواظب باشند فریب شعارهای کسانی را که به خیال خودشان از رهبری نیز دلسوزتر هستند را نخورند. کسانی هم باحضرت  علی علیه السلام که تجسم عدالت بود با شعار عدالت جنگیدند.

گفتنی است: قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس و تأیید حضار با شعار تکبیر و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظرات