بمناسبت هفته مقاومت و پیروزی برگزار می شود؛

اجرای افزون بر 22 عنوان برنامه در شهرستان بن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن از اجرای بیش از 22 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی در شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۵۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در گفتگو با خبرگزاری بسیج، شرط پیروزی در خرمشهرهای پیش رو را روحیه و كار جهادی و توكل به خدا و استعانت از ائمه معصومین عنوان كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن افزود: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 دارای نكات و جزئیات مهم و قابل توجهی است، كه یكی از این نكات در كاربودن دست قدرت الهی در صحنه های مختلف عملیات الی بیت المقدس می­باشد و به همین دلیل است كه امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد كرد».

سرگرد پاسدار محسن كریمی، اظهار داشت: نكته دیگر در این زمینه وجود اراده قوی دولت و ملت در مقابله با ظلم و استكبار و عدم پذیرش حرف زور طاغوتیان بود و همین وحدت و همبستگی بین نیروهای مسلح و آحاد ملت باعث شد كه خونین شهر آزاد شود و امروز نیز اگر این اتحاد و همبستگی در بین كشورهای اسلامی حاكم شود آرمان آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب فراهم خواهد شد و ر‍ژیم غاصب صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن با اشاره به فرمایش امام خامنه ای مبنی بر در پیش بودن خرمشهرهای دیگر ، شرط پیروزی در این عرصه ها را روحیه و كار جهادی و توكل به خدا و استعانت از ائمه معصومین عنوان كرد.

وی در ادامه افزود: در هفته مقاومت و پیروزی برنامه های متنوعی با بیش از 22عنوان در شهرستان بن اجرا خواهد شد كه نشست های سبك زندگی اسلامی در پایگاههای مقاومت بسیج، محافل انس با قرآن كریم ، نشست بصیرتی گفتمان ولایت،  همایش خانواده های شهدا، مدافعان حرم، جانبازان بالای 50 درصد و رزمندگان عملیات بیت المقدس،  برگزاری صبحگاه مشترك نیروهای مسلح شهرستان و ادارات، میهمانی لاله ها، دیدار با خانواده معظم شهداء، از مهم ترین عناوین برنامه های این هفته است.

ارسال نظرات