خبرهای داغ:
پیام شهردار تبریز به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید لشگر اسلام؛

سبک رفتاری شهید باکری، الگوی مدیریت جهادی و یگانه راه تعالی جامعه است

شهردار تبریز با گرامی‌داشت ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار رشید لشگر اسلام، شهید مهندس مهدی باکری، تاکید کرده است که رفتار و کردار آن شهید سرافزار، در هر دو جبهه خدمت و شهادت، الگوی مترقی مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام ایرج شهین‌باهر آمده است؛ با گذشت بیست وشش سال از شهادت شهید باکری، مراتب عمیق ایثار و اخلاص ایشان، ورد زبان نسل‌های متمادی، و سرمشق پاکی و آزادگی است.

وی با اشاره به مسئولیت شهید باکری، در دوره شهرداری ارومیه، متذکر شده است:  سبک و سیاق رفتار ایشان، در عرصه مدیریت شهری، با باور مجاهدت و خدمت سال‌های دفاع‌مقدس، قرین بود؛ سبکی که الگوی شایسته مسئولان و مدیران اجرایی و یگانه راه تعالی و توسعه جامعه است.

شهردار تبریز تاکید کرده است: شخصیتی که امروز به عنوان «تبلور غیرت آذربایجان» شناخته می‌شود، اسوه صبر، تواضع، مهربانی و تکریم ارباب رجوع در کلیه شئونات خدمتگزاری است.

شهین‌باهر ضمن گرامیداشت و تبریک روز شهردار به شهرداران و عموم فعالان عرصه مدیریت شهری، اظهار امیدواری کرده است مسئولیت شناسی، جدیت، همت و سخت‌کوشی مثال زدنی این سردار بزرگ و شهردار تلاشگر به عنوان الگویی در راستای پیشبرد اهداف توسعه شهر باشد.

ارسال نظرات