فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

اعزام 2000 زائر اراکی در قالب راهیان نور نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 2000 نفر از شهرستان اراک در سه مرحله به اردوی راهیان نور نوروزی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۹۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از آغاز ثبت نام اردوی‌های راهیان نور نوروزی خبر داد و گفت: ثبت نام‌ها برای این راهیان نور از روز شنبه 12 اسفندماه آغاز شده و تا 20 همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: امسال براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد که رویکرد اعزام‌ها بیشتر به سمتی برود که زائران با خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند و همچنین کارکنان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان از مناطق عملیاتی بازدید داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه در این اعزام‌ها خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سپاه ناحیه یا حوزه‌های مقاومت بسیج برای حضور در اردوگاه‌های تدارک دیده شده برای اسکان زائران معرفی نامه دریافت کنند، گفت: هر یک از خانواده‌ها که علاقمند به بازدید از مناطق عملیاتی هستند می‌توانند با مراجعه به سپاه ناحیه یا حوزه‌های مقاومت نامه‌ای جهت اسکان و غذا اهواز، اندیشمک و خرمشهر دریافت کنند.

پاسدار رضایی گفت: پیش‌بینی امسال ما برای اعزام راهیان نور خانوادگی 2000 نفر است و امیدواریم مانند هر سال بیش از پیش‌بینی‌ها شاهد حضور خانواده‌ها در مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌های شهدا باشیم.

وی افزود: اعزام راهیان نور نوروزی در دو مرحله عمومی و خانوادگی انجام می‌شود، که در این راستا اولین اعزام در 26 اسفندماه و ویژه خواهران خواد بود و طی روزهای 2 و 4 فروردین‌ماه سال آینده اعزام راهیان نور خانوادگی را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: 26 اسفندماه زائران کربلای ایران در قالب 6 دستگاه اتوبوس و دو کاروان خانوادگی فروردین ماه در هر اعزام در قالب 5 دستگاه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات