مسابقات ليگ آزادگان در هفته بيست و سوم

فرار آلومینیوم در وقت های اضافه از شکست خانگی برابر برق شیراز

از سري مسابقات ليگ آزادگان در هفته بيست و سوم تيم آلومينيوم اراك در ورزشگاه امام خميني (ره) ميزبان تيم ماشين سازي تبريز بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  اين ديدار كه در لحظات ابتدايي متعادل پيگيري ميشد ، تيم ماشين سازي با استفاده از اشتباه بازيكن آلومينيوم توسط سعيد قره داغي به گل اول رسيد و بعد از آن حملات پرشمار آلومينيوم به نتيجه نرسيد؛

نيمه دوم بازي آلومينيوم با دو تعويض همزمان كه حسين احمد لو و ايمان رئيسي نسب به ترتيب جاي خود را به سجاد آقايي و سينا دست نشان دادند ،نيمه دوم را شروع كرد.

در نيمه دوم تيم ماشين سازي با يك ضد حمله سريع با ضربه سر سعيد مهري به گل رسيدند و توانستند با دو گل خود را اماده جشن پيروزي كنند.

در حالي كه داور چهارم تابلو خود را به نشانه وقت اضافه بالاي سر خود برد گل زيباي سجاد آقايي اختلاف را به حداقل رساند و آلومينيوم را اميدوار به ادامه بازي كرد.

لحظاتي كه همه منتظر سوت پايان بازي بودند پاس بلند و زيباي سينا دست نشان در اختيار حميد غلامي قرار گرفت كه با ضربه زيبا دروازه را گشود و تك امتياز را براي تيم آلومينيوم به ارمغان اورد.

لازم به ذكر است دو تيم پس از پايان بازي به داوري معترض بودند.

تيم آلومينيوم با اين تساوي با ٢٥ امتياز در رده چهاردهم قرار گرفت و هفته بعد در شيراز بايد به مصاف فجر سپاسي برود.

در پایان این دیدار حامد بصیری در نشست خبری گفت : بازي خوبي نتوانستيم به نمايش بگذاريم و از نوع بازي امروز راضي نيستم.

بصيري سرمربي تيم آلومينيوم ادامه داد :اولين بازي دور برگشت بود كه واقعا بازي بد و غيرقابل قبولي را به نمايش گذاشتيم.

وي افزود: در بازي هاي قبلي موقعيت هاي گل زيادي خلق كرديم ولي در اين بازي ضريب اشتباهات بازيكنان بسيار بالا بود ، در نيمه دوم با وجود مالكيت بالا توپ نتوانستيم موقعيتي خلق كنيم.

بصيري تصریح کرد : خدا را شاكرم كه توانستيم گل هاي خورده را جبران و از شكست فرار كنيم؛ بنده از همه هواداران و دوستداران تيم عذر خواهي ميكنم و در بازي هاي آينده امتيازات از دست داده را جبران خواهيم كرد.

ارسال نظرات