خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

تولید انرژی از پسماند از سیستم های قابل قبول در دنیاست

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در سومین کارگاه تخصصی تولید برق از پسماند تولید انرژی از پسماند را از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا در مواجه به مشکل زباله دانست.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۷۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم گفت: به عنوان عضو شورایی که از آغاز به کار شورای چهارم و پنجم در خدمت مردم بوده ام و پیگیر موارد مرتبط به مقوله مدیریت پسماند بوده و هستم ، اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت پسماند قابل قبول و رو به پیشرفت می دانم .

بابایی اقدم  اظهار داشت: اقدامات سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز در چند سال اخیر رو به پیشرفت و چشمگیر می باشد. 

وی با قدردانی از مجموعه سازمان مدیریت پسماند و عوامل اجرایی این سازمان، تلاش های مجموعه سازمانی مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در کاهش اثرات مخرب دفع اصولی پسماندهای شهری تبریز بر محیط زیست را ارزنده توصیف کرد .

بابایی اقدم در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه تولید انرژی از پسماند از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا میباشد گفت ؛ با تصویب شورای شهر و همچنین تطبیق مصوبات ، امید است گامی مهم و بزرگ در راستای توسعه مدیریت پسماند و بزرگترین پروژه محیط زیستی برداشته شود .

سومین کارگاه تخصصی تولید انرژی از پسماند با حضور کارشناسان، دانشجویان، متخصصان حوزه محیط زیست و تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز روز شنبه این هفته در محل سالن جلسات شماره دو ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار گردید.

ارسال نظرات